به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار مراسم ترتیل خوانی و محفل انس با قرآن کریم در حسینیه حضرت معصومه(س) این روستا با حضور جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۲۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای پهلوانکشی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای پهلوانکشی از توابع بخش ساحلی دلوار مراسم ترتیل خوانی و محفل انس با قرآن کریم ،در حسینیه حضرت معصومه(س) این روستا با حضور جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) روستای پهلوانکشی در خصوص برگزاری این کلاس ها عنوان داشت: هرشب یک جز از قرآن کریم با مشارکت بی نظیر بانوان قرائت شده و در حاشیه برنامه جز خوانی، دوره آموزشی طرح ملی صراط، ویژه برنامه آموزشی مسطورا و کلاس های تفسیر و تدبر در قرآن کریم توسط مربیان پایگاه برگزار می شود .

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای پهلوانکشی

وی در ادامه افزود: در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان طرح ختم قرآن به صورت مجازی نیز در حال اجرا می باشد که به حول قوه الهی در ماه رمضان سال گذشته 185 ختم کامل قرآن و 300 هزار ختم صلوات در این طرح اجرا شد که به عنوان هدیه 25 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت کنندگان در این طرح اهدا شد.

وی همچنین اظهار داشت: برگزاری مراسم هایی چون محفل انس با قرآن و جلسات روانخوانی قرآن کریم بخصوص در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن آثار بارزتری از خود برجای می گذارد و برپایی کلاس های آموزشی و تخصصی آشنایی با قرآن نیز  زمینه های انس و الفت عمیق و آگاهانه را برای مخاطب فراهم می سازد.

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) از پایگاه های حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) سپاه دلوار همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل خوانی و محفل انس با قرآن جهت خواهران برگزار می نماید.

پایان خبر/

ارسال نظرات