وصیت‌نامه شهید«علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی»؛
در بخشی از وصیت‌نامه شهید«علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی» آمده است: ملت عزیز همیشه در نماز جماعت، دعاهای کمیل، توسل شرکت کنید که ما هر چه داریم از اینها داریم. سلاح مومن دعا و تقوای اوست.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۹۲
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «علی‌اکبر بارانی حسین‌آبادی» در سیزدهم فروردین ماه سال 1331 در روستای جوشیروان در خانواده‌ای مذهبی و متدین و روستایی دیده به جهان گشود. تحصیلاتش را در روستای جوشیروان آغاز کرد و تا سوم ابتدایی بیشتر درس نخواند ناچار در کنار پدر قرار گرفت تا کار کند و در امرار معاش خانواده سهمی‌ داشته باشد.

بعد از کار در کنار پدر کارگر، کوره آجرپزی شد و در همین شغل ماند تا ازدواج کرد و ثمره این وصلت چهار فرزند بود که دو پسر و دو دختر بودند. شهید «بارانی» از آن جمله از شهیدانی است که با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام خمینی(قدس سره) مبنی بر این که دفاع از اسلام و انقلاب واجب است و سنگر‌ها را پر کنید، با پوشیدن لباس بسیج در گردان علی بن ابی طالب(علیهماالسلام) مشغول فعالیت شد و در نهایت در یازدهم اسفند ماه سال 1362 در جزیره‌ی مجنون در حین عملیات خیبر بر اثر جراحات وارده به بدنش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

اینجانب علی‌اکبر بارانی به عنوان برادر کوچک از ملت غیور و شهید پرور می‌خواهم که همیشه گوش به فرمان امام(قدس سره) امت باشید و به ندای هل من ناصر ینصرنی ندای لبیک دهید همیشه به فکر جبهه‌ها باشید از جان و مال خود دریغ نورزید که خداوند به شما اجری عظیم خواهد داد.
ملت عزیز همیشه در نماز جماعت، دعاهای کمیل، توسل شرکت کنید که ما هر چه داریم از اینها داریم. سلاح مومن دعا و تقوای اوست همیشه امام(علیه السلام) امت و رزمندگان را دعا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات