خبرهای داغ:
گروه جهادی حکمت استان تهران با حضور در شهرستان زیرکوه ضمن ارائه خدمات طب ایرانی‌اسلامی حدود ۴۰ میلیون تومان داروی رایگان بین اهالی این منطقه توزیع کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۷۶
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محسن عالی سیف‌الدین مسئول گروه جهادی حکمت از استان تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور گروه جهادی حکمت استان تهران در شهرستان زیرکوه، گفت: گروه جهادی حکمت مستقر در شهر حاجی‌آباد شهرستان زیرکوه به صورت تخصصی در زمینه اصلاح سبک زندگی و ویزیت با نگاه طب ایرانی اسلامی کار می‌کند.

مسئول گروه جهادی حکمت با بیان این‌که هدف این گروه جهادی بحث تخصصی اصلاح سبک زندگی است، گفت: اگر ما نگاه طب ایرانی اسلامی را در سطح جامعه بتوانیم به وجود بیاوریم باعث کاهش مراجعه مریض به پزشک و کاهش مصرف دارو و اشتغال سبک زندگی خواهیم شد.

عالی عنوان کرد: بستری که در سبک زندگی پهن شده و سبک زندگی غربی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مطرح کردند این است که سبک زندگی غربی باعث بی اخلاقی، مشکلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شده و این همه نابسامانی که به وجود آمده همه به دلیل نوع سبک زندگی است.

وی افزود: ما اگر سبک زندگی ایرانی اسلامی خودمان را به مردم آموزش دهیم باعث می‌شود مردم سالمی داشته باشیم، حال مردم خوب باشد و باعث شود تولیدات و اشتغال در زمینه سبک زندگی را در این محور داشته باشیم.

مسئول گروه جهادی حکمت گفت: تولیدات سبک زندگی در بسیاری از مناطق به ویژه مناطق مرزی باعث می‌شود اشتغال‌هایی در این زمینه ایجاد شود.

عالی اظهار کرد: گروه جهادی حکمت علاوه بر اصلاح سبک زندگی و طب ایرانی اسلامی در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، اشتغال و تحصیلی و کمک مومنانه فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات گروه جهادی حکمت ارائه شده در شهرستان زیرکوه در زمینه طب ایرانی اسلامی شامل ویزیت، ماساژ، بادکش و اصلاح سبک زندگی بوده است.

مسئول گروه جهادی حکمت بیان کرد: این گروه جهادی از ۲۸ اسفند تا ۸ فروردین در شهر حاجی‌آباد زیرکوه مستقر بوده و در این مدت ۸۰۰ بیمار ویزیت، یک هزار مورد ماساژو انجام و حدود ۴۰ میلیون تومان دارو به صورت رایگان توزیع شده است.

عالی با بیان این‌که حدود ۱۰ میلیون تومان کتاب در زمینه اصلاح سبک زندگی در این منطقه اهدا شده، گفت: پزشک‌هایی که این گروه جهادی را همراهی کردند پزشک عمومی دوره دیده طب ایرانی اسلامی و دانشجویان تخصص طب ایرانی اسلامی از دانشگاه شاهد هستند.

وی اظهار کرد: این اردوی جهادی به یاد دو شهید گرانقدر سرداران شهید موهبتی و بیاتی که فرزندان آن‌ها عضو گروه جهادی و از پزشکان متخصص هستند، برگزار شد.

مسئول گروه جهادی حکمت با بیان این‌که گروه جهادی حکمت برای دومین سال مهمان خراسان‌جنوبی بود، افزود: سابقه گروه جهادی حکمت به بیش از ۱۰ سال می‌رسد و در  نقاط مختلف کشور در شرایط خاص و مورد نیاز به ویژه کرونا خدمات‌رسانی داشته‌است.

عالی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت جهادگران و خدمات رسانی که دارند، ان‌شاءالله مطالبه گری و خدمات رسانی باعث شود مسئولان نیز روحیه جهادی پیدا کنند.

وی اظهار داشت: گروه جهادی حکمت تجربه یک روز فعالیت تلفیقی با گروه جهادی سفیران سلامت استان خراسان جنوبی را در این مدت داشت و به صورت مشترک با هم خدمات پزشکی به اهالی این منطقه ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها