خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این دیدار گفت: ما هر چه داریم از شهداست و مدیون شهداء هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۸۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت سال نو و ایام ماه مبارک رمضان جمعی از کارکنان ناحیه بسیج امام رضا(ع) با خانواده شهیدمعماریان‌، شهید شاخص استان قم در سال ۱۴۰۳ دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار مهدی حیدری دراین دیدار گفت: سال جدید و شروع کار را با مدد گرفتن از ائمه اطهار و شهداء برنامه ریزی نماییم زیرا؛ ماهر چه داریم از شهداست ومدیون شهداء هستیم.

سرهنگ پاسدار حیدری اظهار کرد: اگر شهداء به این مقام رسیدند، به خاطر مراقبت‌ها و دینداری مادران این شهداء بوده است که فرزندان خود را در مسیر خدمت به اسلام و اهل بیت(ع) تشویق می‌کردند.

در این دیدار مادر شهید معماریان به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و بیان داشت: محمد سال ۶۵ به شهادت رسید.

وی ادامه داد: اول محرم سال ۶۸ ما بیرون از شهر رفته بودیم که من زمین خوردم و پایم آسیب دید و درد پا داشتم و با همان درد به مسجد می‌رفتم و برای تدارک مراسم کمک می‌کردم.

مادر شهید معماریان ابراز کرد: شب عاشورا بعد از مراسم به خانه رفتم و خوابیدم؛ در خواب محمد را دیدم که با دوستان شهیدش عزاداری می کنند، یک دفعه محمد من را دید و به سمت من آمد و گفت: من چند روز پیش به زیارت امام حسین(ع) رفتم و این شال سبز را از آنجا آوردم؛ بعد از سر تا پای من را دست کشید و همان شال را به پای من بست؛ وقتی از خواب بیدار شدم دیدم پارچه کهنه‌ای که به پایم بسته بودم باز شده و همان شال سبز به پای من بسته است و پایم هیچ دردی ندارد.

وی در حالی که همان شال سبز را در شیشه ای کوچک در دست داشت، افزود: روزهای اول هر کسی که به خانه ما می‌آمد من یک نخ از این شال به او می دادم تا به برکت آن شفا بگیرد ولی بعد از چند روز به توصیه یکی از علما قسمتی از این شال را در آب گذاشتم و به نیت شفا آن آب را به مردم دادم و الان ۳۵ سال است که این معجزه شهید را من همراه دارم و افراد زیادی از این شال شفا گرفته‌اند.

مادر شهید معماریان با بیان اینکه محمد به نماز علاقه زیادی داشت اظهار کرد: محمد با این که ۸ سال سن داشت اگر او را دیر برای نماز بیدار می کردم گریه می‌کرد و وقتی بزرگ تر شد اهمیت زیادی به نماز جماعت می‌داد هر روز نمازش را در مسجد می خواند و هر روز یا بصورت یک‌روز در میان به مسجد مقدس جمکران می رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات