خبرهای داغ:
هنری گفت: در آستانه شب‌های قدر و با همکاری خیریه حضرت خدیجه (س) وابسته به برنامه سمت خدا ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفند به ارزش ۸ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۲۵۸
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گوسفند بین نیازمندان استان خبر داد.

وی افزود: در خصوص کمک‌های مومنانه با هماهنگی که مجموعه گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی استان با موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) برنامه سمت خدا انجام دادند برنامه توزیع گوشت گوسفند برای شب‌های قدر پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این خصوص ۱۲۰۰ بسته گوشت گوسفندی ۱.۵ کیلویی در آستانه شب‌های قدر بین مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

هنری عنوان کرد: با کمک خیران هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت تهیه شده که در جامعه هدفی که با هماهنگی خیران از قبل شناسایی شده توزیع می‌گردد.

وی با بیان این‌که انشاءالله این تعامل و ارتباط با خیریه طی سال جاری ادامه داشته باشد، افزود: با هماهنگی که با مجموعه‌های خیریه در سطح کشور انجام می‌دهیم بخشی از نیاز‌های مردم مناطق محروم استان را تهیه کنیم و این اقلام را با هماهنگی گروه‌های جهادی و قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و محلی در نقاط مختلف استان توزیع شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ارزش ریالی ۱۲۰۰ بسته گوشت را ۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها