خبرهای داغ:
ما پیروان آن پیر فرزانه‌ایم که از نسل علی مرتضی علیه السلام است، پیروان کسی هستیم که با صدایی رسا رجز قهرمانی سرود و فرمود: بکشید ما را، بریزید خون ها را ملت ما بیدارتر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۸۹۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یکی یکی شب های قدر را پشت سر گذاشته و از قلب ماه رمضان در حال گذریم، شبهایی که با یاد مولای متقیان امام بی تکرار شیعیان مظهر بندگی ، اقتدار ، علم و سجایای اخلاقی عجین شده است ، شبهایی به رنگ و بوی خون کسی که نام و مرام شیعه را از وی به ارمغان داریم ، اول مظلوم عالم که در حق همسر و اهل بیت ع او چه جفاها که در تاریخ نکردند ، از سقیفه گرفته تا فدک ، از ماجرای قنفذ و کبوتر پرشکسته بین در و دیوار تا زهر و زندانی که نصیب یکایک آل و الله و یارانشان شد.
در تمامی تاریخ این ظلم در حق شیعیان و خاندان اهل بیت نبی اکرم(ص) هیچگاه تمامی نداشته و نخواهد داشت اما هیچ کدام از اینها باعث نشد تا شیعیان از راه مولایشان علی (ع) پا پس بکشند و در کوره راههای تاریخ دست از مرامش بردارند بلکه عشق به او و اولادش هر لحظه در قلبهایشان زبانه کشیده و عمیق تر شده است.
دشمنان یهودی خوار و شکسته خورده مولا علی (ع) در جنگ خیبر، همانها که زخم خورده ی تیغ دو دم مولایمان بودند اینک انتقام گیرنده درب شکسته خیبر شده اند و ناجوانمردانه به مصاف رهروان شیرخدا می آیند ، اینک با کشتار و قتل عام شیعیان به دنبال مرهمی بر غرور شکسته خود هستند ، اما انگار فراموش کرده اند که ما پیروان آن پیرفرزانه ایم که از نسل علی مرتضی (ع) است ، پیروان کسی هستیم که با صدایی رسا رجز قهرمانی سرود و فرمود: بکشید ما را ، بریزید خون ها را ، ملت ما بیدار تر میشود .
آری این خون های ریخته شده از سربازان و سپاهیان اسلام ملت قهرمان ما را بیدارتر خواهد کرد ، این خون ها با شما کاری را خواهد کرد که بازوان پر توان حیدر در خیبر کرد ، این خون های مظلومان شما را خواهد بلعید و از صفحه ی کره خاکی پاک خواهد نمود، تنها چیزی که با کشتار ناجوانمردانه ی مردان حق به دست خواهید آورد ، سرعت گرفتن روز شمار تاریخ نابودی و نقطه پایان و زوال شماست پایانی که خود بهتر می دانید بی تردید و لاجرم چه بخواهید چه نه! به سراغتان خواهد آمد و این پایان را سربازان حیدر کرار به لطف ایزد منان برای شما رقم خواهند زد.

تقدیم به شهدای طریق القدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار