خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۸۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

قلب جامعه بانوان بسیجی در حمایت از زنان غزه می‌تپد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"نَصرمِنَ الله وَفَتح غَریب وَ بَشرِ المُومِنینَ" صف ۱۳
در آن روزها که تنها سلاح فلسطینی‌ ها سنگ بود امام خمینی (ره) با هوشیاری و نگاه آینده نگر خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرده و مردم جهان را به مطالبه‌گری حقوق فلسطینی‌ها دعوت کرده و فرمودند:( روز قدس فقط روز فلسطین نیست. روز قدس روز اسلام است. روز حکومت اسلامی که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود و روزی که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.)

مقام معظم رهبری فرمود:" روز قدس یادگار فرزانه انقلاب و رهبر بی‌نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی (ره)است."
سال‌هاست که روزه‌داران سراسر جهان در این روز حتی در آمریکا برای یادآوری و مطالبه‌گری حقوق مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات می کنند.

هنوز رژیم غاصب صهیونیستی دست از تجاوزات خود برنداشته اما امروز موشک‌هاست که مهمان آسمان آنهاست که رعب و وحشت بر جان آنان افکنده است.

راهبرد ما جامعه بانوان بسیجی حمایت از زنان و کودکان غزه می‌باشد و بدین وسیله ضمن دعوت از تمام بانوان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس این یادگار حضرت امام خمینی(ره) یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه را گرامی داشته و اعلام آمادگی می‌نماییم که همچنان بر عهد خود ایستاده‌ایم و پایان سال‌ها اشغالگری و کشتار زنان و کودکان و آوارگی و اسارت هزاران فلسطینی مظلوم و در یک کلام نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را مطالبه می‌کنیم.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها