خبرهای داغ:
سازمان بسیج جامعه زنان استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مردم برای حضور هر چه پرشورتر برای حمایت از زنان و کودکان غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۹۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج جامعه زنان استان قم با صدور بیانیه ای تاکید بر حضور هر چه پرشورتر مردم کرد، این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا صاحب الزمان ادرکنی «عج»
إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

سلام و درود بر روح پاک شهدای راه آزاد سازی قدس!
شهدای مدافع حرم
سرداران شهیدِ ملت عزیزمان ایران
و تمامی شهدای مظلوم فلسطین، سرزمین صلح و آزادی.
چند دهه ای نگذشته است از دورانی که باب جهاد به روی ملت ایران باز شده بود و خانواده ها دسته دسته جوانانشان را به دیار عشق می فرستادند تا در برابر ظلم سر خم نکنند!
این روزها اما مردم مظلوم غزه در خط مقدم جهاد با تمام کفر، با شقی ترین قومی که در قرآن هم از آنان یاد شده است در حال جدالند!
جنایت هایی که این ۶ ماه که نه، این هفتاد سال رژیم صهیونیستی بر غزه روا داشته و دشمنی ها و خصومت هایی که اسرائیل با ملت ایران به طور متمادی دارد، از ترور دانشمندان، حمایت گروهک های تروریستی، جنگ های اطلاعاتی، بمب گذاری در کرمان و کشتار مظلومین ایران، جنایت های وارد بر غزه و سوریه و در آخر نیز حمله به تمامیت ارضی ما یعنی حمله موشکی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه که طبق قوانین بین المللی جزو خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود نشان از رذالت تمام این رژیم سفاک و خونخوار دارد.
در آستانه روز قدس، روز فریاد مظلوم بر سر ظالم و خونخواهی و نوید ظهور حجت بن الحسن بر تمامی شیعیان سراسر جهان است
سازمان بسبج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) از تمام بانوان و دختران غیور و دلاور خاک پاک جمهوری اسلامی ایران دعوت می کند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار خود از فجایع رژیم صهیونیستی را فریاد زده و یاری گر مظلوم برای پیروزی جهانی حق بر باطل باشیم.
فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ
پس صبر پیشه کن که وعده خدا حق است

ارسال نظرات