خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی در گرو حضور دشمن شکن مردم به عنوان بازوان توانمند جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

سرهنگ داود محبی پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی مولود تفکراسلام ناب محمدی(ص) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی در گرو حضور دشمن شکن مردم به عنوان بازوان توانمند جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی ابراز کرد: در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قرار داریم. روز قدس روز تبدیل به گفتمان بین المللی در تمام نقاط مختلف دنیا است و تعیین روز قدس حکایت از دوراندیشی و وسعت افق دید امام راحل دارد.

سرهنگ محبی ابراز کرد: ملت مظلوم و مقتدر فلسطین با بیش از ۲ میلیون آواره که تحت ظلم و جور رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار گرفته‌اند و تقدیم بیش از ۳۳ هزار شهید که اکثر آنان را زنان کودکان و غیرنظامیان تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

وی اضافه کرد: جنایت جنگی و نسل کشی این روزهای رژیم غاصب صهیونسیتی علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف شاهد صحنه‌های اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از اشغالگران صهیونیسم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: از این رو انتظار می‌رود، در روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و سایر ملت‌های غیر مسلمان در سراسر دنیا علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

سرهنگ محبی اذعان کرد: بی ‌شک نقش حمایتی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین برای رهایی از چنگال دشمن صهیونیستی غاصب بر کسی پوشیده نیست، زیرا صهیونیست‌ها نه تنها دشمن مسلمانان بلکه دشمن بشریت هستند.

وی تصریح کرد: جنایات مذبوحانه اسراییل گواهی بر این مدعا می‌باشد و الگوگیری فلسطینیان و جنبش‌های مقاومت اسلامی از انقلاب اسلامی را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در مسیر نابودی کامل این رژیم موقت و خونخوار دانست.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: انقلاب اسلامی در طول حیات طیبه خویش فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته از این رو چشم امیدی است برای سایر مظلومان جهان که با توکل به خدا و تبعیت از رهبری و حضور مردمی بتوانند بر ستمگران عالم فائق بیایند ان شاء الله.

سرهنگ محبی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است، گفت: از مجامع بین‌المللی به ویژه سران کشورهای اسلامی در مسئله غزه و جنایات بی‌شرمانه صهونیست‌ها انتظار می رود، موضع‌گیری قاطعانه‌ای به خرج دهند؛ زیرا ممکن است روزی صهیونیست‌ها به سراغ خودشان بیایند و آن روز دیگر یارای مقابله با این جرثومه فساد را نخواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مطرح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال را به یاد شهدای عزیزمان در حادثه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهدای واقعه اخیر استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کنیم.

سرهنگ محبی خاطرنشان کرد: از امت ولایتمدار و سلحشور استان قم به عنوان بازوان توانمند و قدرت نرم جمهوری اسلامی، دعوت می‌کنیم با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست را با شعارهای دشمن شکن خود فریاد زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات