خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

روز قدس روز مقابله با یک جریان سیاسی ظالم است/در همه کشورها بیداری اسلامی به وقوع پیوسته است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: روز قدس روز مقابله با یک جریان سیاسی ظالم است.امروز شرایطی که اسرائیل دارد، در ۷۰ سال گذشته در آن قرار نداشت.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۶۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

روز قدس روز مقابله با یک جریان سیاسی ظالم است/در همه کشورها بیداری اسلامی به وقوع پیوسته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان بندرگز گفت: روز جهانی قدس روز جهانی حق و باطل و روز جهانی رویایی عدل در برابر ظلم است و فقط مختص مسلمانان نیست.روز فریاد کشیدن بر سر غده سرطانی صهیونیسم است. روز مقابله با ظالم است حتی اگر حامیانی چون آمریکا و اسرائیل داشته باشد.

وی افزود: روز قدس روز مقابله با یک جریان سیاسی ظالم است.امروز شرایطی که اسرائیل دارد، در ۷۰ سال گذشته در آن قرار نداشت.

ملک شاهکوهی تصریح کرد:مردم غزه در فشار سختی قرار دارند، اما محکم ایستادند. شنیدیم که علما با قرآئت قران جراحی می شدند. امام علی ع به هنگام نماز تیر از پایش در می آوردند. اما در غزه دیدیم که نوجوان و ... با قرآئت قرآن جراحی می شوند. تفرقه گروه های فلسطینی به انسجام بی سابقه ای تبدیل شد.
جبهه مقاومت با اندک سلاح های خود و با امید و توکل و صبر و پایداری در همه مردم فلسطین بر همه امکانات و تجهیزات صهیونیست پیروز شد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: در همه کشورها بیداری اسلامی به وقوع پیوسته و حتی در سازمان ملل هم این بیداری حاصل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام دو موضوع امنیت و معیشت را در راس برنامه های خود قرار داد. از اول انقلاب تا کنون تمام گزینه های زیر میز و روی میز را در ایران پیاده کرد و همه اینها به حداکثر خود رسید و چیزی برای افزودن ندارد و آن شاءالله پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار