بسیجیان پیشکسوت پایگاه شهید کلهری قم، در قالب محفل قرآنی با حضور در منزل شهید «عباس پاینده» با آرمان‌های این شهید تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بسیجیان پیشکسوت پایگاه شهید کلهری حوزه شهید باهنر در قالب محفل قرآنی با حضور در منزل شهید عباس پاینده از شهدای دوران دفاع مقدس، با آرمان های این شهید تجدید پیمان کردند.
ابوالفضل پاینده برادر شهید عباس پاینده در این دیدار گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ما به ارتباط قلبی با شهدا نیازمندیم، زیرا شهدا محور حرکت درست در مسیر بندگی خدا هستند.
وی ادامه داد: شهدا، ستاره های درخشانی هستند که در آسمان دل های مردم مومن و ولایت مدار، راه حق را مشخص و ما را از رفتن به بیراه ها نجات می هند .
برادر و همرزم شهید عباس پاینده خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، مدرسه انسان سازی بود که هرکس دل در گرو ولایت فقیه و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام داشت در این دانشگاه نمره قبولی کسب و به درجه رفیع شهادت نایل آمد .
وی ابراز داشت: امروز که ما از خیل شهدا جامانده ایم و به قافله مردان جنگ نرسیدیم باید جهاد تبیین را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، در واقع جنگ امروز ما با دشمن جنگ روایت هاست و اگر مردان خدا در دفاع مقدس را آنطور که بودند روایت نکنیم دشمن به دلخواه خود روایت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات