در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح شد؛

«وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود

فرمانده سپاه روح‌الله با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره حامی حق بوده است، گفت: عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی در مقابل اقدام رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران بود.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۴۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه مهاجم نبوده و نیست، گفت: ما همیشه مدافع حق هستیم و به دنبال ظلم نیستیم.

«وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود

وی انجام عملیات وعده صادق را دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این اقدام در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق که به مثابه خاک کشور است انجام شد و دشمن متوجه شد که وعده‌های ایران صادق است و احساسی نیست.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: چهار اصل بقای رژیم صهیونیستی شامل پشتیبانی خارجی، ارتش تا دندان مسلح، سیستم اطلاعاتی قوی و قدرت ارعاب است.

سردار کریمی اسرائیل را نماد حزب صهیونیست دانست و گفت: این حزب برگرفته از تفکرات همان کسانی که با رسول خدا می‌جنگیدند. این رژیم اشغالگر از همان روزهای آغاز اشغال و حضور خود در فلسطین به این مسئله واقف بودند که تنها جریانی که مقابل آن خواهد ایستاد، اسلام است.

فرمانده سپاه روح‌الله عملیات وعده صادق را تنها یک سیلی ارزیابی کرد و گفت: اقدام جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به جهت تنبیه دشمن بود؛ در هر جایی که تمامیت ارضی و اماکن سیاسی متعلق به جمهوری اسلامی ایران اهانتی شود پاسخ خواهیم داد و دفاع می‌کنیم.

وی یادآور شد: دشمن همچنان رجزخوانی می‌کند اما واقعیت این است که در مقابل جبهه حق در تمامی عرصه‌ها کم آورده است، در یمن، غزه و محور مقاومت دست برتری را جریان حق در مقابل رژیم اشغالگر دارد، لذا تنها ابزاری که در حال حاضر از آن بهره می‌گیرد فضای مجازی است که در این فضا د رصدد است افکار مردم را به نفع خود رهبری کند.

فرمانده سپاه روح‌الله رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را بازنده اصلی دانست و گفت: به هرشکلی این جنگ پایان بپذیرد نقطه شروع تحول جدید است، چرا که معادلات منطقه و حتی جهانی به هم ریخته است.

سردار کریمی سپاه پاسداران را نهادی مردمی ولایی و جان فدای ملت خواند و گفت: این نهاد افتخار دارد که در خدمت مردم است و در جهت خدمت‌رسانی به مردم پای کار است.

وی به برخی اقدامات انجام شده از سوی این نهاد در استان اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی بیش از ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه، ۱۲۰۰ گروه جهادیف ساخت ۱۸۶۰ واحد مسکونی، جهاد آبرسانی، لایروبی صدها کیلومتر قنات و کانال، ساخت صدها مترمکعب استخر کشاورزی و تامین بیش از ۲۰۰۰ هزار جهیزیه و ... بخشی از خدمات انجام شده در استان طی سال گذشته است.

«وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود

سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کمیجان نیز در این مراسم گفت: در یک نقطه و‌ زمان طلایی قرار گرفته‌ایم و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند نزدیک به قله هستیم.
وی ادامه داد: اگر می خواهیم قله را فتح‌ کنیم سه کار ویژه را باید انجام دهیم تا ظهور اتفاق بیافتد.
حیدری «حفظ فضای ارزشی جامعه» را اولین کار دانست و افزود: اگر بتوانیم حفظ فضای ارزشی جامعه را با برنامه ها و مناسبت ها انجام دهیم پس به قله می رسیم.
فرماندهناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: دومین کار که بر آن بسیار تاکید شده است؛ «پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی» است؛ اگر اعتقاد داریم که شهید و عالم ارزش هستند که در حقیقت هم ارزش‌اند. اگر معتقدیم خدمت گذاری ارزش است و ... پس باید از آن‌ها پاسداری کنیم.
حیدری سومین کار را «اشراف و گسترش عدالت اجتماعی» بیان کرد و گفت: اشراف و گسترش عدالت اجتماعی با جامعه سازی اتفاق می افتد.
فرمانده سپاه کمیجان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: برای رسیدن به قله رهبر انقلاب در ابتدای سال به آن اشاره کردند و در نماز عید فطر هم تاکید کردند که اولین آن کلید واژه «وحدت» است؛ که حول محور توحید و ولایت است.
حیدری تصریح کرد: دومین کلید واژه «امید» است. عوامل امید ساز در جامعه بسیار است.
فرمانده سپاه کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند «فلسطین کلید رمزآلود درهای فرج است». خدا زمانی ما را قرار داده است که به قله نزدیک هستیم و قله را خواهیم فتح کرد

سرهنگ پاسدار کمیزی نیز در این مراسم به تشریح برخی اقدامات انجام شده توسط سپاه و بسیج در این شهرستان پرداخت.

«وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات