خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در جلسه با فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران گفت: نقش بانوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین پیشتازانه بوده است.
کد خبر: ۹۵۹۳۸۳۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام در اولین جلسه خود با فرماندهان خواهر حوزه های مقاومت بسیج گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، زنان درکنار مردان برای پیروزی و اعتلای انقلاب تلاش کردند .
سرهنگ پاسدار محمد ذاکر ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی بسیار پررنگ و قابل توجه است بطوری که در عرصه های بین المللی این اتفاق مهم نیز قابل مشاهده است.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پس از فتنه های مختلف، به این نتیجه رسیده است که برای ایجاد فساد در انقلاب، باید زنان و دختران ما را دچار استحاله فکری و فرهنگی و دینی کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام تصریح کرد: حضور زنان با بصیرت و انقلابی ما در فضای اجتماعی جامعه، نقشه های دشمن را خنثی کرده است.
سرهنگ پاسدار ذاکر خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل کم کاری در توجیه و بیان مسأله حجاب، از نظر عقلی و منطقی و دینی برای بانوان، امروز دشمن بر بی حجابی یا کم حجابی درصد کمی از زنان برنامه ریزی کرده که با آگاه سازی و بینش دینی بانوان این نقشه شوم دشمن نیز خنثی خواهد شد.
وی ابراز داشت: فرماندهان خواهران از ظرفیت پایگاه های بسیج، مساجد و کانون های فرهنگی هنری برای تبیین مسأله حجاب نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار