مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تاکید کرد

ضرورت آشنایی نسل جوان با افکار شهید مطهری

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به نقش انکارناپذیر شهیدمطهری در تربیت نیروهای انقلاب و محافظت نسل جوان از گزندهای فکری اشاره کرد و گفت: افکار و ایده‌های شهید مطهری بایستی در بین نسل جوان ترویج داده شود.
کد خبر: ۹۵۹۴۴۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰

حجت‌الاسلام حسین منصوری مسئول مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علّامه متفکر و فیلسوف معاصر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهیدمطهری با مجاهدت‌های علمی و معنوی فراوان، از خود شخصیتی ساخت که جامعِ فضائل انسانی و الهی بود.

وی زمان شناسی و نیازشناسی را از جمله ویژگی‌های برجسته و کم نظیر شهید مطهری دانست و افزود: این خصوصیات می‌تواند برای اساتید و مربیان و حتی فرماندهان، مدیران و کارشناسان، درسی ارزشمند باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه درک دقیق و درست شهیدمطهری از اقتضائات فکری زمان خویش را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: مهندسی معارف ناب اسلامی متناسب با هدایت نسل جوان، مهمترین عامل موفقیت و تأثیرگذاری او بر اندیشه و رفتار مخاطبانش بود.

حجت الاسلام منصوری به نقش انکارناپذیر شهیدمطهری در تربیت نیروهای انقلاب و محافظت نسل جوان از گزندهای فکری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری با ارائه مستدل و محکم آموزه‌های دینی، قاطعانه در برابر تهاجم فکری و فرهنگی مخالفان و معاندان که از آبشخورهای مختلف الحاد، انحراف و التقاط تغذیه می‌کردند ایستاد.

وی هفته عقدتی سیاسی سپاه را بهترین فرصت برای تجلیل و تقدیر از نقش آفرینان ساخت معنوی و انقلابی و همه دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت، اعم از فرماندهان، مسئولین، اساتید و مربیان تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار