در بخشی از این پیام آمده است: معلم متعهد، با تربیت نسل آگاه، متفکر، با ایمان، با اراده و پایبند به اخلاق اسلامی، در واقع معمار آینده کشور بوده و از این حیث، بزرگترین خدمت را به کشور و نظام اسلامی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۲۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به مناسبت روز معلم پیامی را صادر کرد که به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
اين‌كه كسى افتخار كند معلم است و معلم بودن را قدر بداند و براى تعليم و تربيت تلاش كند، يكى از بزرگترين ارزشهاى نظام اسلامى ماست.( مقام معظم رهبری مد ظله العالی)
دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری رحمه الله علیه ،بهانه ای است برای گرامیداشت مقام رفیع معلم و یادآوری تلاش ها و مجاهدت های این قشر زحمتکش.
معلم متعهد ،با تربیت نسل آگاه،متفکر،با ایمان،با اراده و پایبند به اخلاق اسلامی،در واقع معمار آینده کشور بوده و از این حیث،بزرگترین خدمت را به کشور و نظام اسلامی انجام می دهد.
معلمین عزیز در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و صحنه ها و برهه های مختلف ،نقش ویژه و تأثیر گذار خود را ایفا کرده و نه تنها در میدان علم بلکه در میدان عمل هم الگوی شاگردان و متعلمین خود بوده اند که تقدیم حدود ۵۰۰۰ شهید معلم ،شاهدی بر این مدعاست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری،روز معلم را به جامعه فهیم،انقلابی و زحمتکش معلمین و فرهنگیان استان تبریک عرض نموده ،سلام و درود خالصانه خود را به روح بلند شهدای فرهنگی و معلم نثار میکنم.
امیدوارم که معلمین عزیز در انجام وظیفه خود که همانا تربیت نسل صالح و عالم و انقلابی است،همواره موفق باشند.ان شاءالله
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

ارسال نظرات
آخرین اخبار