خبرهای داغ:
سرهنگ هزاری افزود: تا زمانیکه مردم به معنای واقعی کلمه در عرصه اقتصاد و تولید ورود پیدا نکنند همچنان در کشور مشکلات اقتصادی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۸۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا (علیه‌السلام) امروز در همایش تبیینی بنیاد تعاون بسیج در راستای کمک به تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" که در بیرجند برگزار شد، گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم شعاری است که بیش از دو دهه را در کشور شامل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چه بعد از انقلاب اسلامی دستاورد‌های بی‌شماری در کشور از جمله در زمینه تولید در کشور رقم خورده، اما این مقوله در عرصه امنیت ملی نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند و از این بابت یک عامل برای فشار‌های بین المللی اقتصادی در تحریم‌ها است.

سرهنگ هزاری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به درستی این مهم را با نامگذاری در شعار‌های سال بیان فرمودند؛ و به لطف خدا اقدامات بسیار خوبی در این سال‌ها در تحقق این شعار‌ها در کشور انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) مطرح کرد: در زمینه تولید هنوز به نقطه‌ی مطلوب که یک مؤلفه در بازدارندگی نبرد اقتصادی است نرسیدیم و با آن فاصله داریم و تکلیف ما در بسیج برای رسیدن به این مهم سنگین‌تر است.

وی با اشاره به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار داشت: این شعار اهمیت مشارکت مردم در تولید در نظام مردم سالاری دینی را نشان می‌دهد که در این نظام انقلابی جایگاه مردم در مشروعیت بخشی، ایجاد و کارآمد سازی نظام را بیان می‌کند.

سرهنگ هزاری افزود: تا زمانیکه مردم به معنای واقعی کلمه در عرصه اقتصاد و تولید ورود پیدا نکنند همچنان در کشور مشکلات اقتصادی خواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: اهمیت شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" تنها با حضور مردم معنا می‌شود و تحقق می‌یابد و این‌مهم بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی گفت: در بنیاد تعاون بسیج بدنبال توانمند‌سازی‌ مردم و مشارکت مردم در عرصه‌های اقتصادی به ویژه رونق تولید هستیم و همچنین، بهینه سازی و الگو سازی مصرف را پیگیری می‌کنیم.

سرهنگ هزاری اظهار داشت: جلسه امروز با حضور تسهیلگران سازمان بسیج سازندگی استان با هدف بیان ارائه نظرات و راهکار‌ها در راستای اهداف بنیاد تعاون بسیج در راستای اشتغال و تولید برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها