خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، دورهمی سرگروه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) همراه با تجلیل از آن ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت تیم امر به معروف پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در راستای اجرای طرح سفیران مهر در محدوده شهر سرخه همراه با تذکر لسانی انجام شد.

سمیه ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی پایگاه همزمان با هفته در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در رستای بزرگداشت یاد و خاطره شهید مطهری مجمع سرگروه های صالحین و عرصه های نقش آفرین پایگاه با حضور اعضا برگزار و در خصوص محورهای مورد نظر گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

او افزود: به مناسبت روز معلم، تقدیر از سرگروههای صالحین پایگاه همراه با صبحانه و دورهمی سرگروه های صالحین و اعضای شورای پایگاه با استقبال خوبی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: برگزاری حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی همراه با دورهمی و تقدیر از سرگروه‌های سابق و فعلی حلقه توسط متربیان به مناسبت هفته معلم از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است تیم گشت سفیران مهر پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در قالب تیم چهار نفره در سطح شهر حضور یافته و ۱۲ مورد تذکر لسانی انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار