خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کردکوی:

در جامعه باید از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود/دشمن در حجاب و عفاف با برنامه وارد شده است

سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی گفت: آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۹۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

در جامعه باید از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود/دشمن در حجاب و عفاف با برنامه وارد شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان به منظور تقدیر از تلاشهای آنان در اجرای طرح نور گفت : آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.

وی در ادامه افزود :دشمن در حجاب و عفاف با برنامه وارد شده و ما هم براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید با برنامه و جلوتر از دشمن حرکت کنیم.

فرمانده سپاه کردکوی با بیان اینکه ترویج بی حجابی و بدحجابی در جامعه از سوی بانوان به تدریج اثر خود را بر عادی سازی آن و از بین رفتن غیرت مردانه می شود، اظهار کرد: دیگر نمی توان انتظار داشت از دامان این زنان مردانی همچون قاسم سلیمانی ها بسیار و هزاران نفر از شهدای بزرگوار ما که هر کدام نقش بسیار عظیمی در این نظام داشته اند به معراج بروند که البته دشمن کور خواهد شد و این روز را نخواهد دید.

وی با اشاره به اجرای طرح نور، تصریح کرد: این کار اهتمام و عزم جدی همگان را می‌طلبد و وظیفه خود می‌دانیم که در حد و‌ توان خود از انجام هیچ کاری دریغ نکنیم، عزم ملی و همه جانبه لازم است که دانشگاه‌ها و مدارس در این امر بسیار مهم هستند، البته مدارس و دانشگاه‌ها در این حیطه اقداماتی انجام می‌دهند اما باید با جدیت کار را پیش ببرند، زیرا کار فرهنگی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها