خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گلستان خبر داد؛

تهیه شیوه نامه پیشنهادی برای اجرا، تهیه و تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی در گلستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گلستان گفت: با همکاری 20 نفر از همکاران شیوه نامه پیشنهادی برای تهیه، تدوین و اجرا ی اقتصاد مقاومتی تهیه شده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین پیش‎قدم ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان گلستان در سال 1395 با بیان اینکه با همکاری 20 نفر از همکاران شیوه نامه اجرایی اقتصاد مقاومتی برای تهیه، تدوین و اجرا اقتصاد مقاومتی تهیه شده است، اظهار کرد:  بر اساس شیوه‎نامه اجرایی اقتصاد مقاومتی چارت تشکیلاتی پیشنهادی اقتصاد مقاومتی در استان گلستان تهیه شده است که ریاست آن بر عهده ستاده راهبردی مدیریت اقتصاد استان گلستان نهادیم.

وی تصریح کرد: در این چارت پیشنهادی اقتصاد مقاومتی گلستان چهار کمیته در نظر گرفته شده که متشکل از کمیته تهیه و تخصیص منابع و مردمی کردن طرح‎ها، کمیته استقرار و توسعه تولیدات و خدمات دانش بنیان، کمیته توسعه و برون گرایی و کمیته حمایت از درون زایی و ارتقاء بهروری عوامل تولید است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گلستان با بیان اینکه تهیه منابع مالی می‎تواند برنامه‎های ما را در سال 1395 مشخص کند، افزود: دانش بنیان بودن یکی از موضوعاتی است که در شیوه‎نامه اجرایی اقتصاد مقاومتی توجه زیادی به آن شده است.

پیش‎قدم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم دولت است، بیان داشت: ابلاغیه دولت در تاریخ 30 اردیبهشت ماه بیان گر این موضوع است که ستاد فرماندهی مباحث اقتصاد مقاومتی به طور جدی پیگیر مسائل اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه‎ریزی در سال 1395 در ماه فروردین ماه برنامه فشرده‎ای داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی گلستان به انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم فهیم استان گلستان در دوره نخست انتخابات حماسه آفریدند و انتظار است که در مرحله دوم نیز بار دیگر با حضور پرشور حماسه ساز شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار