گروه فیلم‌سازی حوزه مقاومت بسیج شهید چمران آغاز به کار کرد

گروه فیلم سازی «آوینی فیلم» حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه اراک با هدف ساخت تولیدات نمایشی ویدوئی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ میلاد خانی مدیرگروه فیلم سازی «آوینی فیلم» با اشاره به اهداف این گروه فیلم سازی گفت: این گروه با هدف ساخت تولیدات نمایشی ویدوئی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی تشکیل شد.

خانی با اشاره به اینکه این گروه فیلم‌سازی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه اراک شکل گرفته است، گفت: این گروه با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای خودجوش و مستعد بسیجی به منظور تولیدات نمایشی در راستای صیانت از دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

مدیر گروه فیلم‌سازی «آوینی فیلم» تصریح کرد: این گروه از ابتدای امسال با ساخت اولین فیلم کوتاه کار خود را شروع کرده است و امید است تا در تولیدات آینده خود با کسب تجربیات بیشتر بتواند تولیداتی درخور توجه را داشته باشد و به رسالت خود در حوزه رسانه عمل کند.

وی افزود: از مسئولان استان خواستاریم تا جوانان را باور کنند و با حمایت از استعدادها و نیروهای جوان زمینه رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

خانی بر تبیین و ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: در مقابله با هجمه نرم دشمن بایستی رسانه به رسالت خویش جامه عمل پوشانده و به ترویج و گسترش مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی همت گمارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات