بسیجی نخبه استان مرکزی در گفتگو با «بسیج»:

مکتب شهدای انقلاب اسلامی انسان ساز است/ لزوم اهمیت دادن به فرهنگ ایثار و شهادت برای در امان ماندن از آسیب های اجتماعی

پژوهشگر برتر فرهنگی گفت: خانواده ها و والدین اگر می خواهند فرزندانشان از هرگونه آسیب های اجتماعی در امان باشند باید در جهت تقویت اعتقادات ارزشی فرزندان همت بورزند.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۵۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

فاطمه کامرانی  بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: مکتب امام حسین مکتب انسان ساز است و شهدای انقلاب اسلامی از همین مکتب رشد پیدا کردند و امروز باید این مکتب در جامعه بیش از گذشته تقویت شود.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید بداند می تواند همانند شهید حججی ها بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام را ندهد افزود: اگر ما بتوانیم نسل جدید را به گونه ای تربیت کنیم که راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند دیگر نگرانی در خصوص تهدیدات دشمن وجود ندارد.

کامرانی در این خصوص ادامه داد: دشمنان اسلام به ویژه نظام سلطه هر روز بر علیه انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی دارد و در صدد ایجاد شکاف در بین مردم و نظام است و در این حالت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال توطئه و دسیسه تازه ای به منظور تخریب و تضعیف بنیان خانواده و فرهنگ اسلامی است  گفت: بایستی با هوشیاری تمام دسیسه های آنان را خنثی کنیم و لزوم اینکار هوشیاری و بصیرت جوانان است که باید مورد توجه ما قرار گیرد.

 بسیجی نخبه استان مرکزی برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی را در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان دانست و افزود: کنگره شهدای استان مرکزی با 12 اجلاسیه تخصصی و بیش از یک هزار برنامه فرهنگی می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین مردم به ویژه نسل جوان ترویج دهد و یک فرصت ارزشمندی است.

وی با تأکید بر اینکه شهدا در مکتب سید الشهدا (ع) تربیت یافتند و راه حسینی را ابوالفضل وار طی کردندگفت:شهدای انقلاب اسلامی با بصیرت کامل و با پشتیبانی از ولایت در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

پژوهشگر برتر فرهنگی برگزار کنندگان مجالس شهدا را در امتداد راه شهدا دانست و تصریح کرد: بنابراین آنهایی که ماندند باید کار زینبی کنند و در برابر تهاجمات دشمن قد علم کنند و با رشادت و محکم مقاومت و ایستادگی داشته باشند که این همت جهادگونه می طلبد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام به لحاظ جنگ سخت نتوانستند بر ما غلبه کنند گفت: امروز دشمن با شبهه اندازی و شگردهای رسانه ای به دنیال تأثیرگذاری بر نسل جدید است ولی تمام برنامه های دشمن با طنین انداز شدن فرهنگ ایثار و شهادت خنثی خواهد شد و کنگره شهدای استان مرکزی در این جهت است.

کامرانی در پایان خاطر نشان کرد: خانواده ها و والدین اگر می خواهند فرزندانشان از هرگونه آسیب های اجتماعی در امان باشند باید در جهت تقویت اعتقادات ارزشی فرزندان همت بورزند و رسانه ها هم در این راستا کمک کنند و خوشبختانه امسال این سعادت شامل عموم مردم استان شده که از وجود بابرکت 6200 شهید استان بیشتر بهره مند شوند و این خیلی ارزشمند است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات