خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان:

فرزندان انقلاب در نبرد دیپلماتیک پایبند به خطوط قرمز باشند

امام جمعه موقت سمنان با تقدیر از طرح مجلس در الزام دولت به دقت در مسائل هسته ای گفت: پایبندی به خطوط قرمز را از فرزندان انقلاب در نبرد دیپلماتیک خواستاریم.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام احمدپناهیدر خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به تشییع پیکر 175 شهید غواص تازه تفحص شده در روزهای گذشته اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهدا حماسه ای جدید و به حقیقت خلق حماسه 9 دی دیگری بود.

وی با بیان پیام تشکر رهبر معظم انقلاب بعد از تشییع جنازه شهدا را نقطه تمایز این تشییع جنازه دانست و افزود: شهدا در شرایط مذاکره برای تزریق معنویت و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان به صحنه آمده اند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: خواسته طرف مذاکره در خصوص صرف پول های بلوکه شده ایران بر اساس درخواست آمریکایی ها درخواست بسیار سخیفی است.

احمدپناهی با تقدیر از طرح مجلس در الزام دولت به دقت در مسائل هسته ای گفت: پایبندی به خطوط قرمز را از فرزندان انقلاب در نبرد دیپلماتیک خواستاریم.

وی با اشاره به جاسوسی رژیم صهیونیستی از محل مذاکرات تصریح کرد: آنها خودشان به خودشان اعتماد ندارند؛ چگونه ما می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم توجه به مسلمانان جهان به ویژه مسلمان بحرین، یمن، سوریه و عراق گفت: همگان شاهدند دولت آل سعود که خود را خادم الحرمین می داند؛ چگونه خائنانه با اسرائیل دست دوستی داده است.

احمدپناهی در پایان ماه رمضان را فرصت ناب بندگی و تقویت تقوا در تمامی ابعاد از جمله بُعد سیاسی دانست و گفت:ماه رمضان ماه بهره گیری از فرصت هاست و روزه دار واقعی کسی است که دل و قلبش را از ورود غیرخدا خالی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار