خبرهای داغ:
مدیر مشارکت‌های مردمی بنیاد خانواده فارس خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد صیانت از خانواده فارس با شرکت تعاونی گسترش مهر

سرپرست مدیریت توسعه مشارکت‌های مردمی بنیاد صیانت از خانواده استان فارس از انعقاد تفاهم‌نامه بنیاد صیانت از خانواده فارس با شرکت تعاونی گسترش مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، بهرام پرهیزکار با اعلام این خبر اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه مابین بنیاد صیانت از خانواده استان فارس با شرکت تعاونی گسترش مهر در راستای ایجاد بستر برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و ترویجی مبتنی بر استحکام‌بخشی به نهاد خانواده انجام‌شده است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با توجه به جایگاه ویژه خانواده و تلاش در جهت تشکیل، تحکیم و تعالی این نهاد مقدس منعقد شد و شرکت تعاونی مذکور آمادگی خود را در زمینه حمایت از برنامه‌ها و اعضای بنیاد اعلام کرد.

سرپرست مدیریت توسعه مشارکت‌های مردمی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس همچنین از رایزنی‌های متعدد با مراکز فرهنگی و اجتماعی و برخی از فعالان بخش خصوصی در این زمینه خبر داد و ابراز داشت: بنیاد یک تشکل کاملاً مردمی است که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به وجود آمده و از لحاظ برنامه‌ای تحت مدیریت آن معاونت فعالیت می‌کند اما با توجه به مشکلات اقتصادی و کسری بودجه دولت، تاکنون هیچ بودجه‌ای به آن تخصیص نیافته و تنها با همیاری مردم و حمایت بزرگان استان همچون نماینده ولی‌فقیه در این استان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری و همچنین مجموعه دادگستری استان اداره می‌شود.

پرهیزکار در پایان از آمادگی این بنیاد برای رایزنی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با نهادهای فرهنگی دولتی و مردمی و تشکل‌های هم‌راستا در امور مرتبط با نهاد خانواده خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها