خبرهای داغ:

پیام فرمانده ناحیه بسیج مهر به مناسبت شهادت سردار همدانی

با شهادت سردار همدانی اگر چه از جرگه کهنه سرداران انقلاب اسلامی یک تن کم شده است اما با رویش جدید و تازه در عرصه مقاومت اسلامی ان شاءالله جبران خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۵۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
((من المومنین رجال صدقوا ما عهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا))

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

شهادت هنر مردان خداست و شهادت طلبی یکی از مولفه های غنی فرهنگ شیعه است و شهداء افتخار نظام و امت هستند و اگر امروز سر بلند هستیم به برکت مجاهدت و شهادت طلبی شهداء است و شهداء تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) و عاشورا هستند، در آستانه حلول و ورود به ماه محرم الحرام ماه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بار دیگر یکی از سربازان ولایت به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

سردار همدانی این مجاهد خستگی ناپذیر در نبرد حق علیه باطل و نبرد با وارثین خوارج و بازماندگان فرزندان بنی امیه چه زیبا و عارفانه به دیدار معبود شتافت،قطعا با شهادت سردار همدانی اگر چه از جرگه کهنه سرداران انقلاب اسلامی یک تن کم شده است اما با رویش جدید و تازه در عرصه مقاومت اسلامی ان شاءالله جبران خواهد شد.

شهادت در راه نبرد با شقی ترین افراد زمان هدیه خداوند به این مجاهد فی سبیل الله بود که بدون شک فرزندان مقاومت انتقام سختی را از رژیم غاصب صهیونیست ، آمریکا و داعش خواهند گرفت.

وعده خداوند حتمی است و اگر مقاومت کنیم خداوند به ما پیروزی می دهد ((ان تنصروا الله  ینصرکم و یثبت اقدامکم)) و ما در راه اعتلاء اسلام و انقلاب قدم بر می داریم  و دین خدا را یاری می کنیم قطعا خداوند نصرت خود را شامل حال ما خواهد کرد.

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام را به فرمانده عالم هستی حضرت بقیه الله الاعظم و مقام عظمای ولایت تبریک و تسلیت عرض می نماییم و ان شاءالله خداوندگار هستی به برکت خون این شهداء امت اسلامی را از شر جنایتکاران و مستکبران عالم علی الخصوص تکفیری های جنایتکار نجات دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار