خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد؛

همایش کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی شاهرود + عکس

همایش کوهپیمایی با حضور دانش آموزان واحد پوینده شهید مطهری بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۷۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی واحد پوینده شهید مطهری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یادبود شهدای دانش آموز در تپه نورالشهدا شاهرود برگزار شد.


در این همایش دانش آموزان مسیر واحد مقاومت تا تپه نورالشهدا در ارتفاعات شاهرود را به یاد شهدای دانش آموز طی نمودند.


در این برنامه فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در جمع دانش آموزان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیجی راهبرد نظام در دستیابی به اهداف عالیه آن است اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با تاسیس بسیج و حضور تمام آحاد مردم در این نهاد مقدس، انقلاب اسلامی را در برابر تهاجمات بیمه کردند.



جمال الدین غنایی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از اسلام ناب است که در آن مقابله با ظلم و استبداد و ترویج مهربانی و دوستی و توجه به مبدا آفرینش و کمک به مستضعفان و مقابله با مستکبران مورد توجه قرار گرفته است.


وی با تاکید بر کسب علم و دانش با معرفت و بصیرت گفت: شما دانش آموزان باید خود را به سلاح علم و معرفت مجهز نمایید چرا که دشمنان ما امروز تلاش دارند شما را از علم و داشتن فهم درست از جامعه و جهان بی بهره کنند و با تهی نمودن شما بر شما مسلط شوند.



غنایی با بیان اینکه آینده از آن شماست افزود: تلاش کنید تا در راه اهداف انقلاب اسلامی که همانا استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی در پرتو ولایت است گام برداشته و با اقتدار به قله های پیشرفت دست یافته و دشمنان را ناامید نمایید.

در این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان با طرح سؤال در خصوص بسیج هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار