خبرهای داغ:

یادواره شهید «اسحاق احسانفر» در شاهرود برگزار شد+‌عكس

به همت واحد مقاومت بسیج شهید احسانفر، یادواره شهید دوران انقلاب اسحاق احسانفر گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت یاد شهدای انقلاب به خصوص شهید اسحاق احسانفر، یادواره این شهید به همت واحد امیدان شهید احسانفر بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه مدرسه با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مسئولین آموزش و پرورش و سپاه و دانش آموزان و اولیا و مربیان مدرسه برگزار شد.

در این مراسم سید حبیب الله میرابوالحسنی مدیر آموزش و پرورش شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه امروز امنیت و اقتداری که داریم از برکت وجود شهداست و ما باید قدردان شهدا باشیم و این نعمت های را ارج بنهیم.

وی افزود: شهدای ما رفتند تا ما بمانیم و این امنیت و عزت را پاسدار باشیم و در مسیر شهدا حرکت نماییم.

میرابوالحسنی بیان کرد: درس خواندن شما دانش آموزان حرکت در مسیر شهداست و باید در کنار تحصیل علم به مطالعه سیره شهدا بپردازید تا بتوانید آینده را آنگونه که شهدا و امام راحل از ما خواسته اند بسازیم و بر اقتدار و عزت و صلابت ایران اسلامی بیش از پیش بیافزاییم.

در این مراسم از خانواده شهید اسحاق احسانفر با اهدا لوحی تقدیر شد.

سید حسن صداقت از مبارزین قبل از انقلاب شاهرود نیز در این مراسم به بیان نحوه شهادت شهید احسانفر اشاره کرد که نیروهای شهربانی این شهید را از ناحیه گلو مورد هدف قرار دادند و در کوچه سینمای شاهرود زخمی و بعد از مدتی در بیمارستانی در تهران به شهادت رسید.

همچنین دانش آموزان حلقه صالحین واحد امیدان شهید احسانفر با حضور در محل شهادت شهید اسحاق احسانفر در کوچه سینمای شاهرود این محل را گلباران کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار