خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود:

حضور مردم در انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه حضور ملت ما در انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت این نظام است، تصریح کرد: دشمنان هر کار کنند نمی توانند سیاست ما را از دیانت مان جدا کنند؛ چرا این دو با هم است و ما این راه را ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۶۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
عید محمد خوب پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شعبه اخذ رای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: به حمدالله مردم ما با بصیرت و بینش خود از ابتدای شروع اخذ رای در شعب انتخابات حاضر شده اند و این نشان از وفاق و همدلی و همزبانی است که رهبری فرزانه انقلاب این سال را بدان نامگذاری کرده اند.

وی افزود: این حضور هودلی و همزبانی ملت و نظام را به رخ جهانیان می کشد و دشمنان باید چشمان خود را امروز بیشتر باز کنند و این شکوه و اقتدار و حضور را ببینند و از عصبانیت بمیرند.

خوب پور با بیان اینکه حضور ملت ما در انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت این نظام است، تصریح کرد: دشمنان هر کار کنند نمی توانند سیاست ما را از دیانت مان جدا کنند؛ چرا این دو با هم است و ما این راه را ادامه خواهیم داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود عنوان کرد: شکوه و حماسه حضور ملت ایران در انتخابات چشم طمع دشمنان را به این نظام و انقلاب کور خواهد کرد و به جهانیان نشان می دهد که ما نظام و انقلاب خود را دوست داریم و برای آن هر کاری می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار