خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

تمسک به قرآن راه رویارویی با جنگ نرم دشمن است/ کلام الهی راه ایستادگی برابر تهاجم نرم را نشان می‌دهد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: تمسک به قرآن راه رویارویی با جنگ نرم دشمن است و کلام الهی راه ایستادگی برابر تهاجم نرم را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۸۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش  خبرگزاری بسیج از سمنان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد قرآن در زندگی و اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: قرآن اشاراتی به جهاد دارد؛ اشاره قرآن کریم به جهاد تنها جهاد در جنگ سرد نیست؛ بلکه اشاره به جنگ نرم و جهاد فرهنگی هم دارد و باید در برخورد با جنگ نرم به قرآن متوسل شویم.

وی اضافه کرد: با تمسک به قرآن و در اختیار گرفتن نفس خود، با وجود تهدیدات دشمن در فضاهای مجازی و ماهواره‌ای، می‌توان برابر تهاجم نرم دشمن ایستاد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: باید به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث برخورد با جنگ نرم توجه ویژه‌ای با ساختار عملی داشت.

واحدی بیان داشت:‌ در برهه کنونی، انسان در صورتی می‌تواند به تربیت صحیح دینی، اجتماعی، اسلامی و اخلاقی برسد و این نوع تربیت متعالی را برای فرزندانش عملی کند که با مبانی قرآن و تفاسیر آن آشنا باشد و این امر مهمی است که باید بدان توجه داشت.

وی تصریح کرد: انسان نباید انتظار داشته باشد، در حالی که کلام الهی را به خوبی فرانگرفته و به آن عمل نمی‌کند، مشکلات تربیتی جامعه برطرف شود و زندگی درستی داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: قرآن کریم به معنای واقعی کلمه نور و روشنایی در ظلمات و گرداب‌هاست و باید مورد عنایت همه خانواده‌ها باشد.

واحدی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که می‌فرمایند «ای مردم! هنگامی که فتنه‌ها چون شب تار شما را فراگرفت، به قرآن روی آورید که شفاعت کننده‌ای است که شفاعتش پذیرفته می‌شود و گزارش دهنده‌ای است که گزارشش تصدیق شده است و هرکس قرآن را پیشوای خود قرار دهد، به بهشتش راهنمایی کند و هرکس آن را پشت سر اندازد، به دوزخش کشاند»، خواستار توجه هر چه بیشتر به کلام الهی در زندگی امروزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار