نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی :

روحیه استکبار ستیزی یکی از صفات برجسته بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: روحیه استکبار ستیزی یکی از صفات برجسته بسیجیان است چرا که تا دل از غیر پاک نکنیم امکان این که بتوانیم در جهت ولایت الهی قرار بگیریم، وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
به گزارش بسیج رسانه، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان خراسان جنوبی با شعار ما همه مدافعان حرمیم در بیرجند، اظهار داشت: تکیه بسیجیان و بسیج به خداست رهبری می فرمایند باید روحیه استکبار ستیزی و فریاد مرگ بر آمریکا برای دفاع از ارزش ها یکی از مسایل مهم فرهنگ بسیجی باشد.

وی گفت: بسیج به تعبیر مقام عظمای ولایت پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود همان گونه که انقلاب معجزه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: رهبری فرمودند گرچه سال ها بحث انقلاب اسلامی مطرح بود اما در کمتر از یک سال و نیم در آستانه انقلاب حرکت دینی، انقلاب را شتاب بخشید که امام آن را معجزه دانستند.

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه راه پیمایی عظیم و باشکوه اربعین حسینی در عراق را پدیده ای عظیم تاریخی دانست و افزود: پدیده بزرگ اربعین حسینی و اجتماع میلیونی زایران کربلا مانند بسیج با شور، شوق، عشق و بصیرت همراه بود.

وی با بیان اینکه روحیه عشق و بصیرت در بسیج معنا پیدا می کند، اظهار کرد: بسیج به تعبیر امام(ره) لشکر مخلص خداست و تکیه بسیجیان به خداست.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: مقام معظم رهبری در ایام 13 آبان فرمودند، امروز دو خطا در جامعه که توسط افراد داخلی که یا وابسته اند یا از نفس افتاده اند ترویج می شود که آن را تصحیح می کنم.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: خطای اول اینکه تبلیغ می کنند جمله هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید از سر تعصب و جاهلیت بود این خطای بزرگ و اهانت به ساحت مقدس تفکر بسیجی، امام ولایت و اندیشه وابسته گان در حال ترویج است.

وی اضافه کرد: خطای دوم اینکه اگر با آمریکا سازش کنیم مشکلاتمان حل می شود به ده ها دلیل این حرف دروغ و فریب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان افزود: نکته دیگری که امروز در بیانات رهبری است اینکه بسیج این شجره طیبه و درخت تنومند نه تنها آثار و برکات آن در کشور بلکه مرزها را هم در نوردیده است.

نوفرستی گفت: اگر ما شاهد پیروزی های مسلمانان در لبنان، فلسطین و عراق هستیم و اگر تفکر بسیجی امروز به زادگاه اویس قرنی سرزمین یمن صادر شده است و امید پیروزی ها در افصا نقاط جهان اسلام زیاد است به خاطر ترویج تفکر بسیجی است که باید این حقیقت را بدانیم و در پیشبرد این رسالت عظیم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک تکلیف و رسالت الهی است، بیان کرد: رهبری فرمودند تصور نشود بسیج یک حزب یا جریان خاص است بلکه انسجام پیروان حق است.

وی ادامه دادبسیج به عنوان یک حقیقت منحصر به فرد در نظام جمهوری اسلامی حاکی از توانایی مکتب و تفکر ماندگار انقلاب اسلامی است که نه تنها در ایران زمین بلکه در جهان اسلام به تعبیر حضرت امام باید هسته های مقاومت شکل بگیرد تا زمینه ساز حاکمیت جهانی حضرت حجت باشد.

وی یادآور شد: بسیج جریان حق است که در مقابل آن جریان باطل قرار دارد همه بسیجیان که تفکر بسیجی دارند و در فکر آینده اسلام و صدور انقلاب در افصا نقاط عالم هستند باید در این جهت کمک کنند چرا که تضعیف این مجموعه قطعا خطاست.


انتهای پیام/
ارسال نظرات