خبرهای داغ:

اخبار کوتاه از سپاه ناحیه آرادان

برگزاری کارگاه آموزشی سالیانه تأیید محتوا در سپاه ناحیه آرادان، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و اقتصاد مقاوومتی حوزه ام ابیها بسیج جامعه زنان آرادان، برپایی کارگاه مادران پایگاه راضیه روستای جلیل آباد و برپایی جلسات راهبردی بسیج از جمله اخبار کوتاه سپاه ناحیه آرادان است.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۸۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کارگاه آموزشی سالیانه تایید محتوا در سپاه ناحیه آرادان با حضور مسئول تأیید و محتوای سپاه استان سمنان حجت الاسلام علی سهرابی برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور فرمانده ناحیه سپاه آرادان، مسئول دفتر نمایندگی این یگان به صورت مشترک در گرمسار برگزار شد، محمد رخ بین استاد این کارگاه به بیان و تدریس خلاصه وار سه کتاب اصول لازم الرعایه پرداخت و در پایان با برپایی آزمون به قید قرعه به سه نفر از سپاه ناحیه آرادان و تعداد 5 نفر از سپاه ناحیه گرمسار هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

*برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و اقتصاد مقاوومتی حوزه ام ابیها بسیج جامعه زنان آرادان

حوزه ام ابیها بسیج جامعه زنان سپاه آرادان با همکاری بسیج سازندگی این یگان اقدام به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و اقتصاد مقاومتی کرد که در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و صنایع دستی در معرض فروش برای عموم مردم قرار گرفت.

*تقدیر از معلولان به مناسبت روز معلول در روز داوزدهم آذرماه

حوزه مقاومت ام ابیها و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان به دیدار معلولان رفتند و با اهدای هدایایی این روز را به آنها تبریک گفتند.

در این مراسم فرماندار آرادان افشار نادری به بیان سخنانی در خصوص روز معلول و اهمیت توجه به معلولان در جامعه پرداخت و گفت: باید آگاه سازی به مردم انجام شود که معلولان در جامعه مورد احترام قرار گیرند و به دلیل ضعفشان نادیده گرفته نشوند.

*اردوی زیارتی بسیجیان پایگاه آمنه روستای هشت آباد

پایگاه آمنه روستای هشت آباد به اعزام 44 نفر از بسیجیان و مردم این روستا این پایگاه به مشهد مقدس اقدام کرد.

*برپایی جلسه راهبردی بسیج در سپاه ناحیه آرادان

جلسه راهبردی بسیج با حضور مسئولان اقشار بسیج و دبیران شورای راهبردی در حسینیه سپاه ناحیه آرادان برگزار شد که در این جلسه مسئولان اقشار و دبیران کارگروه ها به ارائه گزارش پرداختند و در حال حاضر انسجامی بسیار خوب در مجموعه سپاه ناحیه آرادان ایجاد شده است.

*برپایی کارگاه مادرانه پایگاه راضیه(س) روستای جلیل آباد

کارگاه مادران در روستای جلیل آباد از توابع آرادان به همت پایگاه راضیه (س) این روستا برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار