خبرهای داغ:

افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) / آماده‌باش ۱۵ هزار پلیس در استان فارس

کد خبر: ۸۸۴۰۴۷۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در آئین افتتاح قرارگاه نوروزی امام علی (ع) اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این قرارگاه حفظ و ارتقا امنیت مسافران نوروزی است که امسال برای خدمت به مهمانان استان فارس 15 هزار نیرو به صورت آماده‌باش به کار گرفته شدند. 

وی با بیان اینکه در نوروز 1666 اکیپ مختلف امنیتی، انتظامی و راهنمایی و رانندگی به صورت شبانه‌روزی به مردم استان فارس خدمات ارائه می‌دهند، بیان کرد: شهروندان و  مسافران می‌توانند در صورت نیاز از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 و197 مشکلات خود را مطرح و در کمترین زمان ممکن خدمات دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کاهش 35 تا 40 درصد کل جرائم در استان افزود: این مهم بیانگر تلاش شبانه‌روزی نیروهای  مختلف امنیتی و انتظامی استان است و ارتقا امنیت سبب شده که آمار سرمایه‌گذاری افزایش یابد. 

سیدمحمدعلی افشانی، استاندار فارس با اشاره به آمار بیکاری در استان گفت: میزان بیکاری استان ، یک درصد از متوسط کشوری کاهش یافته است.

وی به آمادگی تمامی دستگاه‌های استان برای میزبانی از مسافران نورزی در استان فارس خبر داد و افزود: مسئولان استان وظیفه دارند به صورت شبانه‌روزی به شهروندان و مسافران خدمات رفاهی ارائه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار