خبرهای داغ:
جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

اقتصاد مقاومتي نجات بخش كشور از وادادگي و غرب زدگي

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتي پايه كارهايي است كه ما را از وادادگي، وابستگي و غرب زدگي نجات مي دهد.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، اسحاق موحديان جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نشست شوراي همفكري سازمان بسيج اصناف كه با حضور رئيس بسيج اصناف كشور،‌فرماندهان، حوزه هاي مقاومت بسيج اصناف شهرستان ها و رؤساي اتاق اصناف استان سمنان در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بسيج در همه عرصه ها از جمله اقتصاد مقاومتي پيشرو بوده است و در بخش توليد و اشتغال نيز تا كنون عملكرد مطلوبي را ثبت كرده است و امسال كه اين امر به عنوان شعار سال از سوي رهبر معظم انقلاب تكليف شده است بيش از پيش در اين حوزه گام خواهد برداشت.

وي با اشاره به نقش برجسته اصناف و بازاريان در بحبوحه انقلاب كه توانستند امام عظيم الشأن را كمك و انقلاب را به پيش ببرند، افزود: در استان سمنان 22 قشر بسيج فعالانه در ميدان هاي مختلف حضور دارند كه يكي از آنها بسيج اصناف است كه تعاملات و هماهنگي هاي خوبي با تشكيل مجامع و شوراها و اتاق هاي اصناف تا كنون داشته اند و پشتيباني خوبي از برنامه ها و دستورالعمل هاي صادره از سوي سازمان داشته اند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بيان داشت: بايد همگي همگام و همصدا با يكديگر باشند تا دولت اسلامي انقلابي در انتظار به خوبي در نظام جمهوري اسلامي ايران شكل بگيرد.

موحديان به پتانسيل نيروهاي بسيج و مجموعه نيروهاي انقلابي اشاره كرد و گفت: مجموعه اي از افراد توانمند را در اختيار داريم و بايد از تمامي ظرفيت ها در انجام مأموريت ها و برنامه هاي سازماني استفاده شود.

وي به ظرفيت ها بسيار خوب و بزرگي كه در جامعه اصناف و اتحاديه ها وجود دارد اشاره كرد و با بيان اينكه بسيج ما امروز تخصصي است، تأكيد كرد: در بخش صادرات،‌واردات و تجارت بايد به صورت تخصصي وارد عمل شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأكيد بر اينكه بايد امنيت سرمايه گذاري تأمين شود، گفت: بسيج مي تواند ضامن امنيت در سرمايه گذاري باشد.

موحديان تأكيد كرد: بايد از مجموعه ظرفيت ها به نفع توليد، اشتغال،‌خودكفايي، نظام‌ و اقدام و عمل استفاده شود.

وي گفت: اقتصاد مقاومتي پايه كارهايي است كه ما را از وادادگي، وابستگي و غرب زدگي نجات مي دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار