خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

دشمن‌شناسی از ویژگی‌های فرد اصلح است

کارشناس سیاسی با اشاره به بحث انتخابات گفت: دشمن‌شناسی از ویژگی‌های فرد اصلح است که مؤلفه بسیار قدرتمندی به‌شمار می‌رود چراکه فردی که در رأس قرار می گیرد نباید ترسو باشد در غیر این صورت دشمن بر ما چیره می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۵۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مستانه احمدوند کارشناس سیاسی در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان حوزه بسیج شهدای اصناف که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان برگزار شد، اظهار داشت: فرق نگاه دینی و غیر دینی این است که حاکم جامعه اسلامی باید عادل باشد و عدالت پیشه کند.

وی گفت: در دوران طاغوت عده‌ای حکومت و منصب را برای کسب درآمد می‌خواستند که این باعث ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه شده بود و همچنین فقر در جامعه رواج داشت.

احمدوند با بیان اینکه انتخابات در کشور ایران پدیده ای نادر است، در ادامه افزود: آن چیزی که در انتخاابات ما مهم است و بسیاری از مسئولین ما روی تأکید دارند انتخاب اصلح است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به شرایط انتخاب اصلح از نظر مراجع دینی عنوان کرد: کسی اصلح است که از نظر ما دین‌شناس باشد.

وی عدالت را از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح دانست و بیان کرد: عدالت باعث می شود هر چیزی در جای خود قرار بگیرد.

احمدوند با بیان اینکه اصلح کسی است که آن چیزی را که برای خود می‌پسندد برای دیگران هم بپسندد، ابراز داشت: دشمن‌شناسی نیز از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح بوده که این مورد مؤلفه بسیار قدرتمندی است چراکه فردی که در رأس قرار می گیرد نباید ترسو و صم بکم باشد در غیر این صورت دشمن بر ما چیره می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ادامه اضافه کرد: دشمنان هیچ گاه دست از سر ما بر نمی دارند و راه آن این است که کشوری قدرتمند داشته باشیم.

این کارشناس سیاسی با بییان اینکه تعیین گروهی که در رأس قرار بگیرد بر عهده ما است، تأکید کرد: شرط دیگر این است که فرد اصلح باید مدیریت داشته باشد تا بتواند از عهده اداره مملکت برآید.

انتهای پیام/


ارسال نظرات