خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

فرد اصلح باید برای ریشه‌کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه فرد اصلح باید برای ریشه‌کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد، گفت: اصلح کسی است که بتواند این بار عظیم را بر دوش بگیرد چراکه هر کسی نمی‌تواند این بار را بر دوش بگیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۸۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه هم‌اندیشی هادیان سیاسی سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: مطالبات مقام معظم رهبری در انتخابات، ملاک‌ها و معیارهای اصلح و حضور حداکثری در انتخابات سال 96 است.

وی با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان و بر اساس اصل 115 قانون اساسی، افزود: هر فردی که شورای نگهبان تاکید می‌کند اصلح نیست بلکه صالح است و در واقع شرایط کاندیدا شدن برای انتخابات سال 96 را دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در واقع افراد باید تلاش کنند معیارها و شاخصه‌های اصلح را تبیین کنند تا مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به معیارها و شاخصه های کاندیدای اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان داشت: ایمان و اعتقاد به خدا، انقلاب و قانون اساسی و مردم و تعهد و آمادگی لازم برای انجام کارهای بزرگ مدیریت اجرایی عالی کشور از جمله این معیارها است.

ابوحمزه افزود: داشتن شایستگی و عزم، مومن بودن، داشتن اخلاق و ندادن وعده‌های بی‌اساس به مردم از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح است.

وی عنوان کرد: چنین فردی باید بتواند در زمینه مادی و معنوی کشور را پیش ببرد، اهل استقامت و پایداری و وابسته و دلبسته به نظام باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: پایبند بودن به انقلاب، زنده کردن شعارهای انقلاب و با حکمت و دارای برنامه بودن نیز از دیگر معیارها است که باید به آنها توجه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امام(ره) به معنای واقعی حکیم بود، اظهار داشت: حکیم کسی است که عمق قضایا و مسائل و مصلحت اداره کشور را می‌داند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه فرد اصلح باید برای ریشه‌کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد، گفت: اصلح یعنی کسی که همین مباحث و موضوعات را دنبال و پیگیری کند.

وی داشتن نشاط را از دیگر معیارهای اصلح برشمرد و افزود: چنین فردی باید بتواند نیازهای جامعه را برآورده سازد و برای باز کردن گره مشکلات با ایستادگی و عزت تلاش کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: کسی که انتخاب می‌شود نباید اهل دروغ و دورنگی و اهل تجمل و اشراف‌گری باشد بلکه باید وعده و عملش یکی باشد.

وی با بیان اینکه باید هوشیار بود و فریب ظاهر افراد را نخورد، عنوان کرد: فردی باید انتخاب شود که قدر مردم را بداند و برای مردم ارزش قائل بوده و با مردم صمیمی باشد.

ابوحمزه با بیان اینکه فرد اصلح دارای شجاعت و با کفایت است، گفت: اصلح کسی است که بتواند این بار عظیم را بر دوش بگیرد چراکه هر کسی نمی‌تواند این بار را بر دوش بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در مورد کاندیداها به نتیجه‌ای نرسیدند از معتمدین محلی خود سوال کنند و حوصله لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات