خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

فعالیت۱۵۰ نفر روز در ساخت المان شهید گمنام حوزه ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی ساماندهی مرقد مطهر شهدای گمنام گفت: در این اردو تاکنون ۱۵۰ نفر روز در ساخت المان شهید گمنام فعالیت داشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۶۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه قالی بافی وسرکشی از اردوی جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: اردوی جهادی ساماندهی مرقد مطهر شهید گمنام حوزه ملایر در حال برگزاری است.

وی افزود: این اردوی جهادی به همت بسیج طلاب برگزار شده و تاکنون حدود ۱۵۰ نفر روز در ساخت المان شهید گمنام فعالیت داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: این حرکت بسیج طلاب در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که کمتر از شهادت نیست.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح کارگاه قالی بافی گفت: این کارگاه در راستای طرح اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شده که پنج نفر اشتغالزایی داشته است.

ابراهیمی با بیان اینکه این طرح توسط خواهران به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: این یکی از سه کارگاهی است که توسط بسیج سازندگی راه اندازی شده و یک آموزشگاه قالی بافی نیز در کنار این کارگاه ها احداث شده که حدود ۵۰ نفر نیز به صورت خانگی اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات