خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

آنچه به سپاه قدرت،همت و وجهه داده حضور مردم است

سردار شاهچراغی در جمع اهالی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: ما خجالت کشیدیم از خودمان،تعجب از مسئولین که یا خبر ندارند و اگر هم خبر دارند،واویلاست/ آنچه به سپاه قدرت همت و وجهه داده حضور مردم است
کد خبر: ۸۸۶۶۶۹۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع اهالی محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود در مسجد مسلم ابن عقیل این شهرک در سخنانی با بیان اینکه ما بعد از انتخابات آمدیم تا جلوگیری از ایجاد شائبه انتخاباتی کنیم اظهار کرد: ما نه می خواهیم وکیل شویم و نه نماینده ما خدمتگذار مردم در سپاه هستیم.

وی افزود: ما امروز از ساعت 5 بعداظهر در محله حاضر شدیم و برای رفع مشکلات برخی خانوادهای این محله سرکشی داشتیم و در جلسه ای نیز این مشکلات را بررسی نمودیم.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه ما خجالت کشیدیم از خودمان گفت: تعجب از مسئولین که یا خبر ندارند و اگر هم خبر دارند واویلاست، با فرماندار صحبت کردم که ظرف همین هفته بایند و با مسئولین شهرستان به مطالبات شما گوش دهند و رسیدگی کنند و گره ای باز کنند.

وی با بیان اینکه در سطح استان 8 محله اسلامی تعریف شده که 2 محله در شهر شاهرود است بیان کرد: شهرک ولیعصر(عج) و این شهرک جزو محل های اسلامی هدفگذاری ماست.

شاهچراغی با بیان اینکه عده ای به ما گفتند شما هم مانند بقیه می آیید و بعد هم می روید عنوان کرد: ما آمده ایم و عزم خود را جزم کرده ایم که بمانیم و با کمک مردم کار انجام گیرد، خود مردم کارکردند و خود مردم خودجوش پای کار هستند و اقدامات به واسطه تلاش مردم و پشتیبانی همکاران ما در سپاه انجام می شود.

وی تصریح کرد: هدفگذاری سال 96 ما نیز کمک به محله های اسلامی است و این برنامه برای مدت 5 سال آینده برنامه ریزی شده که برخی با حضور مردم برطرف شود و آنجا که نیاز به حضور ما دارد و واسطه باشیم و مسئولین و مدیران را پای کار بیاوریم قدمی بر می داریم.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه همت جمعی باید باشد اظهار کرد: این سفره افطار که همه ما حضور داشتیم کار مردم بوده است پس همت هست و برنامه نیز باشد پیگیری برخی مسائل ضروری با حضور شما محقق می شود.

آنچه به سپاه قدرت،همت و وجهه داده حضور مردم است 

وی ادامه داد: آنچه به سپاه قدرت همت و وجهه داده حضور مردم است و ما همراه شما هستیم و مثل برخی مسئولین اهل تملق و چاپلوسی نیستیم.

شاهچراغی اضافه کرد: مردم در این محله انسجام دارند و در یک قالب شورای محله در حال انجام کار هستند و ما تلاش داریم مدیران را بیاوریم و امیدواریم مدیران ما نیز که بسیاری از آنها خوب هستند، بیایند.

وی تاکید کرد: این حق طبیعی و عُرف است که نیاز به پیگیری جمعی و خواست جمعی دارد که موارد دسته بندی شود و ما به عنوان آدم و نیروی شما حاضریم برای پیگیری و هماهنگی و رایزنی کارها حرکت کنیم.

شاهچراغی بیان کرد: ما شاید نتوانیم شغل ایجاد کنیم اما می توانیم 5 نفر را ببینیم و رایزنی کنیم که بتوانیم کاری انجام دهیم، همه کمک کنند به میزانی که توان و امکانات است.

وی با تقدیر از همکاران خود در سپاه شاهرود که با صداقت وارد میدان شدند گفت: شما به جهت همت مردم بزرگی هستید اما به ظاهر فقیر هستید و حاضرید در محله خود را کار کنید و همه کمک کنید.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: به فرموده مولا علی(ع) اصل دین، ادای امانت است و وفای به عهد، که قرآن و شهدا و ائمه اطهار امانت هستند و برای اداری امانت دست به دست هم دهیم و کمک کنیم و قدم برداریم تا موفق شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار