خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان؛

کتاب «معلم امت‌ساز» در همدان رونمایی می‌شود

کتاب «معلم امت ساز» با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در همدان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۷۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کتاب «معلم امت‌ساز» در همدان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیا ن ناحیه یک همدان مراسم رونمایی از کتاب «معلم امت ساز» برگزار می شود.

این مراسم با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین(ع)، سپاه ناحیه همدان و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در روز یکشنبه 25 تیر ماه در محل کانون بسیج رأس ساعت 11 با تودیع اکبر کاوسی امید مدیرفعلی کانون بسیج فرهنگیا ن ناحیه یک همدان و معارفه عادل عبدالملکی به عنوان مدیر جدید برگزار می‌شود.

در این مراسم با تجلیل از «محمد مهریان جاهد» نویسنده کتاب «معلم امت ساز» سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

به گزارش بسیج؛ کتاب «معلم امت‌ساز» حاصل جمع آوری مطالب و سخنرانی های ارائه شده در طرح «معلم امت‌ساز» است که توسط محمد مهریان جاهد به رشته تحریر درآمده است.

این طرح با هدف عمق‌بخشی به مبانی امت‌سازی با حضور سرگروه های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک طی دو مرحله برگزار که مرحله نخست آن با عنوان شناسایی معلمین علاقمند و آشنایی با مبانی امت‌سازی به مدت 40 ساعت در دانشگاه امام حسین (ع) با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

مرحله دوم این طرح نیز در زمینه دشمن شناسی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از معلمین در زمینه و تربیت نسل آینده با هویت مستقل، عزتمند، دینی و دارای شاخصه های ممتاز و جریان ساز به مدت 80 ساعت در چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات