خبرهای داغ:
همزمان با آیین تودیع و معرفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان؛

کتاب «معلم امت‌ساز» در همدان رونمایی شد

همزمان با آیین تودیع و معرفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از کتاب «معلم امت‌ساز» در همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۴۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کتاب «معلم امت‌ساز» در همدان رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، مسئولین اداره آموزش پرورش ناحیه یک، اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر و بسیجیان فرهنگی در محل کانون بسیج جوانان برگزار شد.

در این مراسم با تودیع «اکبر کاوسی امید»، مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان ناحیه همدان که به پنجمین دوره شورای اسلامی راه یافته، «عادل عبدالملکی» از مربیان حلقه صالحین که سابقه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ، معاون پرورشی آموزش و پرورش گل تپه ، مسئول کارگروه ایثار و شهادت خاتم الوصیاء و مدیریت کانون بسیج فرهنگیان گل تپه را دارد به عنوان مدیر جدید معارفه شد .

از مهم ترین محورهای اجرایی برنامه رونمایی از کتاب «معلم امت‌ساز» بود که این کتاب مجموعه ای از مطالب و سخنرانی های ارائه شده توسط استاید در برگزاری دوره معلم امت ساز است که به قلم محمد مهریان جاهد به رشته تحریر در امده است.

در این مراسم پس از ارائه گزارش اقدامات انجام شده در کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان توسط مدیر کانون ، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به ایراد سخنرانی پرداخت.

تجلیل از نویسنده و ناشر کتاب معلم امت ساز ، اجرای کلیپ و اجرای گروه سرود نورالهمدی از دیگر محورهای برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات