خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

آمریکا از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه آمریکا از انقلاب ما وحشت دارد، گفت: آمریکای جنایتکار از هیچ بمب و اتمی به جزانقلاب ما وحشت ندارد و به برکت انقلاب هر روز شاهد انزوای آمریکا هستیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۴۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
آمریکا از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع نمازگزاران سلامت و امنیت را از الزامات زندگی بشر دانست و اظهار داشت: سلامت یکی از نعمت‌هایی است که خداوند متعال بر بندگان خود ارزانی داشته است و انسان با سلامتی می‌تواند از نعمات لذت ببرد.

وی با بیان اینکه احساس سلامتی در انسان تنها وابسته به سلامت جسم نیست، افزود: موضوع سلامت از زمان انعقاد نطفه تا آخرت این دنیا و عالم برزخ و قیامت باید همراه انسان باشد بر این اساس خداوند در قرآن راز سعادت و شقاوت انسان را در تولد، مرگ و دوباره زنده شدن می‌داند.

امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت تولد انسان در خانواده سالم بیان کرد: افرادی که در خانواده متدین، عارف، آگاه و عالم متولد می‌شوند، انسان‌هایی سالم و آگاه خواهند بود اما افرادی که در خانواده‌هایی غیر از این متولد شوند دچار ناهنجاری‌هایی هستند.

وی گفت: بی‌تقوایی سبب تولد فرزند ناسالم می‌شود بر این اساس تولد چنین فرزندانی برای خانواده و جامعه هزینه در بردارد در این راستا برای آشنایی با مطالبی درباره سلامت جسم و روح توصیه می‌کنم کتاب‌های طب‌الرضا(ع) و طب‌الصادق(ع) را مطالعه کنید.

‌محمدی با تأکید بر اینکه پدران و مادران نسبت به سلامت فرزندان خود ضامن و مسئول هستند، تصریح کرد: خانواده‌هایی هستند که از نگهداری فرزندان خود سرباز می‌زنند و بهزیستی مسئولیت حمایت از این کودکان را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به سالروز برپایی نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنا بر فرموده حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی "اگر هیچ چیز از انقلاب اسلامی عاید ما نشد همین که نماز جمعه را به دست آوردیم کافی است" بر این اساس نماز جمعه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب تلقی می‌شود.

خطیب جمعه همدان با تأکید بر اینکه آمریکا از انقلاب ما وحشت دارد، افزود: آمریکای جنایتکار از هیچ بمب و اتمی به جزانقلاب ما وحشت ندارد و به برکت انقلاب هر روز شاهد انزوای آمریکا هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به تأثیرگذاری نماز جمعه همه افراد را به حضور در این آیین دعوت می‌کنیم چرا که براساس روایات هر کسی سه نماز جمعه را بدون عذر شرعی ترک کند، خداوند در قیامت بر پیشانی او مهر کافر می‌زند.

‌محمدی نماز جمعه را زمینه‌ساز از بین رفتن جبهه کفر و نفاق دانست و گفت: تمام نهادها و تشکل‌های دولتی و مردمی باید نسبت به تبلیغ حضور در نمازجمعه اقدام کنند و در این زمینه انتظار از صدا و سیما بسیار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات