خبرهای داغ:

دغدغه منصفانه یا دفاع کورکورانه

حادثه دلخراش درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان هرمزگانی که در اردوی فرزانگان به استان فارس اتفاق افتاد، قلب ملت ایران را جریحه‌دار کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، اتوبوس حامل دانش‌آموزان استان هرمزگان که قصد داشتند در اردوی ملی فرزانگان در شیراز شرکت کنند، بامداد جمعه 10 شهریور در شهرستان داراب استان فارس واژگون شد که بر اثر آن جمعی از دانش آموزان جان باختند و تعداد دیگری نیز دچار مصدومیت شدند.

یادداشت ذیل در پی این حادثه دلخراش به رشته تحریر در آمده است؛

سلام و درود بی نهایت خدمت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای و عرض تسلیت و رحمت فراوان خدمت جامعه ی دانش آموزی و تشکیلات فرزانگان،که در حقیقت این حادثه ی دلخراش جراحتی عمیق در قلوب ملت ایران به وجود آورد و دل جامعه دانش آموزی را به درد آورد.

در پی این حادثه،عده ای دنبال انتشار اکاذیب مختلف،عده ای در پی تبلیغ و عده ای در پی هجمه و برخی افراد هم ابراز همدردی کردند؛ عده ای گفتند چرا باید تمامی هجمه ها به یک نهاد یا وزارت خانه وارد شود؟چرا نباید سرنوشت و تقدیر را وارد این اتفاق کنیم؟

تخریب نه تنها در دستگاه اسلامی، بلکه در تمامی قوانین کشورهای مختلف نسبت به سازمان و ارگانی خاص مورد پسند نیست؛ اما درد من و دیگر جوانان معترض این است که چرا قوانین نباید رعایت شود و با وجود ممنوعیت رانندگی در شب این ارگان اجازه ی رانندگی در شب را به فرد راننده داده است؟

دغدغه ما عزیزانی است که هرساله بخاطر غفلت برخی مسئولین در وضع قوانین دچار سانحه های دلخراش می شوند؛ سوال این است که چه کمیته ای برای شیوه ی برگزاری این اردو تصمیم گرفته است؟

سخن آخر من این است،بحث من و دیگر جوانان بسیجی سیاسی نیست بلکه انتقاد ما یک انتقاد منطقی و براساس قوانین است؛ عده ای تصور می کنند که با لباس دلسوزی می توانند از جناحی خاص دفاع کنند و جناحی دیگر را زیر سوال ببرند.

اینجا عزای عمومی است،نه میدان سبقت احزاب سیاسی

یادداشت: محمدامین محب شاهدین- سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار