حجت الاسلام شعبان ولی پور در جمع سبز پوشان ناحیه بسیج سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت : بنیانگذار اتقلاب اسلامی ایران از منتظران واقعی ظهور منجی علم بشریت بودند و حرکت ایشان در این مسیر بود.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۶۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

امام خمینی (ره) از منتظران واقعی ظهور منجی عالم بشریت بودندبه گزارش خبر نگار بسیج از گناوه ولی پور با بیان اینکه ماه مبارک رمضضاتن از نعمت های بزرگ خداوند به بندگان خود است افزود در این ماه باید تلاش کنیم تا به بهترین و و زیباترین نحو ممکن از فیضوات ان بهرهمند شویم.

وی ابراز داشت : بسیاری از اولیاء الهی  ماه رمضان را آغاز سال و شروع زندگی دوباره برای خود می دانند و اغاز سال خودرا با کسب بزرگترین و بیشترین ثوابها در این ماه می دانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از صفات پرهیزگاران این است که از خدا می خواهند که انان را کمک دهنده به دین خدا قرار دهد افزود : امانت داری از صفات پرهیزگاران  و حفظ دین اسلام امانتی بزرگ است که در دست ما قرار گرفته شده است.

حجت الاسلام ولی پور افزود: حضرت امام خمینی (ره )از منتظران و یاری کنندگان دین خدا می باشد که تمام تلاش ایشان حفظ اسلام و نظام اسلامی و حرکت در مسیر وراه یابی به ظهور منجی علم بشریت  بود.

وی ماه رمضان را فرصت و نعمت و رحمتی از طرف خداوند عنوان نمود که باید تلاش نماییم تا به زیباترین و و بهترین نحو ممکن ازآن بهرهمند شویم  و ودر مسیر سازندگی خود و جامعه و یاری رساندن به دین خدا بتوانیم موثر واقع شویم.

 

ارسال نظرات