معاون استاندار بوشهر خبر داد

آغاز ساخت 1000 واحد مسکونی برای محرومان استان

معاون استاندار بوشهر از آغاز ساخت 1000 واحد مسکونی برای محرومان استان در روستای بنه گز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۳۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعید زرین‌فر همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در آئین آغاز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در روستاهای محروم استان بوشهر با اعلام آمادگی استانداری بوشهر برای حمایت از این پروژه، اظهار داشت: طرح هایی این چنینی که با حمایت دستگاه های مختلف انجام می شود، می تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر امور در راستای سازندگی و توسعه استان و کشور باشد.
وی با بیان اینکه امام راحل مدت کوتاهی بعد از پیروزی انقلاب با افتتاح حساب۱۰۰، فرمان ساختن خانه برای نیازمندان را صادر فرمودند گفت:این عمل، جهت گیری روشن و قاطع نظام را در رفع مشکلات محرومین و خدمت به اقشار کم درآمد نشان می دهد و امروز نیز شاهد چنین اقداماتی می باشیم .
زرین‌فر با اشاره به این که این پروژه با کمک سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به نیاز ساخت ۳۷۰۰ واحد  مسکونی برای نیازمندان، امید است با اتمام سریع این پروژه و با کمک بخش های مختلف و همچنین مشارکت خیرین عزیز، کل نیاز استان برطرف شود.
معاون استاندار بوشهر در پایان ضمن اعلام حمایت استاندار محترم از این پروژه، خواهان همکاری فرمانداری تنگستان، بخشداری و همه مسئولین شهرستان جهت پیشبرد و تکمیل سریع کار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات