فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

اجتماع اجرا کننده امر به معروف، سالم­ ترین اجتماع است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در جلسه شورای دبیران امر به معروف و نهی از منکر و جهاد فرهنگی نواحی مقاومت استان بوشهر گفت: اجتماعی که امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کند سالم ­ترین اجتماع است.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۶۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو اصل از فروع دین است امّا وقتی به تاریخ اسلام نگاه می ­کنیم می ­بینیم فلسفه حرکت ­های تاریخ اسلام اعم از پیامبران و ائمه معصومین علیهم السلام مخصوصاً امام حسین (ع) نیز همین بوده است.

وی انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از ویژگی ­های صدر اسلام عنوان و تصریح کرد: در دهه اوّل انقلاب اسلامی خوشبختانه این دو فریضه ­ی الهی خیلی خوب رعایت می ­شد و پررنگ بود و مردم و مسئولین و فضای کشور همه با هم متحد بودند و امر به معروف و نهی از منکر می ­کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) افزود: بعد از دوران دفاع مقدّس بنا به شرایط داخلی و خارجی و مسائل دیگری که وارد جامعه شد اجرای این دو فریضه الهی کم رنگ شد که البتّه اجرای این دو فریضه ­ی مهم کار بسیار سنگینی است چرا که نظرات درباره مسائل گوناگون متفاوت است امّا لازم است که فرهنگ اجرای این دو فریضه در جامعه بیش از پیش توسعه یابد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات