همایش سبک زندگی اسلامی در بوشهر برگزار شد

همایش سبک زندگی اسلامی با محوریّت خانواده با حضور جمعی از خانواده های کارکنان سپاه استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۷۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این همایش گفت: امروز ما در یک شرایط پیچیده از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم که دشمن تمام امکانات اعم از تجهیزات، نیروی انسانی و ابزارهایی را که در اختیار دارد بسیج کرده است تا بتواند به انقلاب اسلامی ضربه زده و به اهداف خود برسد.
سردار علی رزمجو اظهار کرد: انقلاب اسلامی همان طور که تاکنون در تمام عرصه ها به پیش رفته است در این شرایط نیز با بصیرت دینی و انقلابی پاسداران و سایر اقشار مردم و بر مبنای پاسداری نشأت گرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی از این شرایط نیز با سربلندی عبور می کند.
وی خطاب به خانواده پاسداران تصریح کرد: پاسدارانی که همسران شما هستند یکی از باشرافت ترین مسئولیّت ها یعنی پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند که پاداش آن ها نزد خداوند محفوظ است بنابراین همراهی و کمک کردن به این پاسداری از انقلاب اسلامی یک افتخار بزرگ است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: سبک زندگی خانواده کارکنان سپاه تبدیل به یک فرهنگ اسلامی شده است که این فرهنگ بر مبنای رفتار و گفتار اسلامی و انقلابی برای دفاع از آینده انقلاب اسلامی خیلی مؤثر است.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام آتشکار استاد حوزه و دانشگاه و پژوهش گر و محقق خانواده به تشریح سبک زندگی اسلامی با محوریّت خانواده پرداخت.
این همایش به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.
انتهای خبر/

ارسال نظرات