خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مسئولیت هدایتی، نظارتی و صیانتی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امام(ره) برای حفاظت و حراست از سپاه نهادی را تأسیس کردند، گفت: این نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم مسئولیت هدایتی دارد، هم مسئولیت نظارتی و هم مسئولیت صیانتی دارد.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۸۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مسئولیت هدایتی، نظارتی و صیانتی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جلسه تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و جانشین سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه قدرت سپاه پاسداران یک قدرت جهانی است، اظهار داشت: اگر در مذاکرات یا بحث تحریم‌ها پای سپاه را به میان می‌کشند برای این است که می‌دانند که گرفتن قدرت سپاه مساوی است با اینکه از نظام قدرت را بگیرند.

وی با بیان اینکه این موضوع حداقل یکی از پایه‌های اساسی و بنیادین نظام است، افزود: اگر عمود گرفته شود دیگر آن خیمه، خیمه نیست و برای پاسداری از نظام و ارزش‌های نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی امام(ره) فرمودند باید سپاه باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه تکلیف سپاه نیز به همین گونه در قانون اساسی آمده است، گفت: پاسداری از نظام بر عهده سپاه و پاسدار است؛ اگر نظام نیاز به سپاه و پاسداری دارد خود سپاه نیز نیاز به پاسداری دارد.

وی با اشاره به حدیثی از رسول خدا(ص) بیان داشت: باید به درون‌گرایی توجه شود و بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و مصرف داخلی را باید از درون مورد توجه قرار دهیم؛ توانایی دشمن گرفته شده است و از این رو باید به درون توجه شود.

گنجعلی با بیان اینکه ما مهمترین ضربه را در نفاق و از چهره منافقانه خوردیم، افزود: دشمنان نمی‌توانند با ما مقابله کنند و مأیوس شده‌اند اما نقشه‌های داخلی آنها جای خودش است و روز به روز و ساعت به ساعت نقشه‌های آنها تغییر می‌کند تا به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه امام(ره) برای حفاظت و حراست از سپاه نهادی را تأسیس کردند، گفت: این نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم مسئولیت هدایتی دارد، هم مسئولیت نظارتی و هم مسئولیت صیانتی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: گاهی نگاه در برخی از جاها نگاه مطلوبی نیست، ستون فقرات در تشکیلات سپاه فرماندهی است اما این ستون فقرات را چه کسی حفظ می‌کند؟ دو تا بال وجود دارد یکی مجموعه نمایندگی و دیگری مجموعه حفاظت که بحث یکی امنیت و صیانت و دیگری  بحث مکتبی، اخلاقی و نظارت دینی است که هر دو برای حمایت از این ستون فقرات است.

وی اظهار داشت: تعامل، همکاری، همراهی، اتحاد و انسجام همه در این راستا باید صورت بگیرد و این به معنای کوتاهی در اجرای مسئولیت و ماموریت نیست.

گنجعلی افزود: در نهادهای ارزشی همواره در جایگاه قرار گرفتن غیر از سنگینی مسئولیت و پاسخگو بودن در قبال مسئولیت چیز دیگری نیست و باید همواره احساس کنیم که این مسئولیت بر دوش ما قرار گرفته و باید جوابگوی عملکرد خود باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام الله کرم شیرزادی؛ حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر معرفی شد؛ همچنین از زحمات سرهنگ محسن احمدوند تقدیر و سرهنگ علی مرتضی زنگنه به عنوان جانشین سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات