خبرهای داغ:
حفیظی در نشست مسئولین علمی و پژوهشی نواحی مقاومت بسیج استان تهران مطرح کرد

استراتژی جدید دشمن و پیشتازی در عرصه اقتصادی با خلاء مقاومت نیروهای انقلابی

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران با اشاره به برخی مشکلات و چالش های کنونی کشور، راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه اقتصادی را تحقق نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی دانست
کد خبر: ۹۰۴۳۹۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
استراتژی جدید دشمن و پیشتازی در عرصه اقتصادی با خلاء مقاومت نیروهای انقلابی 
 به گزارش سرویس خبری بسیج علمی خبرگزاری بسیج،  از  استان تهران؛ هادی حفیظی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران در این نشست با اشاره به وضعیت کشور، راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه اقتصادی را تحقق نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی دانست .

وی خاطر نشان کرد: تا به حال دشمن در عرصه های مختلفی در مواجهه با ملت ایران سیلی خورده و در همه این هجمه ها و چالش ها چه در حوزه جنگ سخت و چه در حوزه جنگ نرم و هجمه های فرهنگی، جریان انقلابی با حضور مقتدرانه دشمن را عقب رانده. اما در عرصه کنونی و مواجهه امروز با دشمن در حوزه اقتصاد متاسفانه دشمن به واسطه خلاء حضور نیروهای انقلابی بدون مانع پیش روی میکند. لذا ضرورت حضور در این عرصه و تحقق اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان از محورهایی است که باید مورد توجه جدی مجموعه بسیج قرار گیرد.

در این جهت پرداختن به اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

حفیظی افزود: راه اندازی مراکز رشد برای حمایت و هدایت نخبگان و مخترعین و همچنین فعالیت خانه نخبگان شهرستانی برای شناسایی و احصاء مشکلات و معضلات و تدبیر راهکارهای علمی و تخصصی برای رفع چالش ها از جمله اقداماتی است که باید در مجموعه علمی و پژوهشی به آن پرداخته شود.

این مقام مسئول در ادامه به برخی از ظرفیت ها و خدمات سازمان از جمله ارائه خدمات حمایتی به مخترعین، اعطای کسر خدمت به پروژه های علمی، برگزاری جشنواره های علمی، راه اندازی آموزشگاه های علمی و آموزشی در سطح شهرستان ها و دانشگاه های استان، امکان حضور نخبگان تحت حمایت سازمان در برنامه های صدا و سیما، کمک تخصصی به مدیران شهری، ارائه خدمات توانمندسازی در مراکز رشد و مراکز هدایت و حمایت از تحقیقات کاربردی اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تهران در ادامه ضمن معرفی مدیران جدید این سازمان از انعقاد تفاهم نامه های همکاری با برخی از سازمان ها و نهادهای کشور در جهت تعامل با سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خبر داد.

ارسال نظرات