فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

حماسه‌های سربازان در دفاع مقدس همیشه ماندگار می ماند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش بزرگداشت و تجلیل از کارکنان وظیفه نیروهای مسلّح استان بوشهر گفت: حماسه‌های سربازان در هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در همایش تجلیل از سربازان نیروهای مسلح ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یک مقطع تاریخی و درخشان در طول حیات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: دفاع ملت، نیروهای مسلح و جوانان سلحشور به عنوان سرباز در زمان خودش از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی آن هم در شرایطی که کشورها به حمایت از عراق و صدام برآمده بودند این درس را به جوانان سراسر ملل و کشورها آموختند که جوانان غیرتمند و جوانان در دفاع ملی از مرزهای مختلف و از سرزمینشان تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد.

رزمجو بیان کرد: جوانان و سربازان در سنگرها و عملیات‌های غرورآفرین با ایثار و فداکاری حماسه‌آفرینی در مقابل دشمنان صف‌آرایی کردند و حماسه‌های زیبا آفریدند که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: ضرورت امر دفاع مساله‌ای نیست که به دوران هشت سال دفاع مقدس اختصاص یابد بلکه امروز با این آمادگی اعلام می‌کنند که مثل جوانان دیروز از تمامیت ارضی و عقیدتی نظام و کشور دفاع خواهند کرد.

رزمجو با تاکید بر اینکه شهدای سرباز الگوی سربازان امروز هستند، تصریح کرد: امروز فرهنگ غنی، موثر و پیروز دفاع مقدس در سربازان نیروهای مسلح موج می‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات