معرفی فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر

طی مراسمی صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین سپاه فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۷۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین سپاه فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

سردار علی رزمجو در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) ظهار داشت: مسئولیت در سپاه بار سنگینی بر دوش انسان‌های مومن و پرهیزکار است که برای خدا و در راه خدا متحمل این مسئولیت می‌شوند تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: فرماندهی و مدیریت فرصتی است که این فرمانده یا مدیر در یک فرصت زمانی محدود برای خدمت و تعالی و شکفتن استعدادهای درون هر یگان و مجموعه‌ای که تحت فرماندهی او قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر این که فرماندهی و مسئولیت در سپاه بهترین فرصت برای خدمت است، گفت: فرمانده و مسئول هدایت آحاد کارکنان برای اجرای ماموریت در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی که سعادت دنیا و آخرت به ارمغان می‌ آورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه مسئولیت در سپاه خدمت و انجام وظیفه و رسالت پاسداری است، افزود: در مجموعه سپاه مدیریت، فرماندهی و خدمت بر اساس تکلیف‌مداری و رسالت پاسداری است.

فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه تجربیات خوبی در کنار فرماندهان کسب کرده ا‌م، گفت: نوکری و خدمت در سپاه امام زمان(عج) باعث افتخار ست.

یدالله کشاورز تاکید کرد: ایمان و اعتقادی که به توان تیپ دارم خواهیم توانست تیپی مقتدر در سایه توجهات رهبری آماده پاسخگویی به تمام تهدیدت دشمن داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از تلاش های سردار محمدتقی صفری تجلیل و با حکم سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران، یدالله کشاورز به عنوان فرمانده جدید تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام /

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز

ارسال نظرات