خبرهای داغ:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشجویان مشتاق پیاده روی اربعین

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در صورتی که تعداد دانشجویان متقاضی شرکت درپیاده روی اربعین قابل توجه باشد، تسهیلاتی از سوی دانشگاه به آنان تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
حمایت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دانشجویان مشتاق پیاده روی اربعینبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اسماعیل عاشوریان مقدم به روند دریافت گذرنامه اربعین برای دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را داشته و متقاضی دریافت گذرنامه هستند، باید ابتدا در سامانه evazifeh.police.ir نام نویسی کنند که پس از آن ناجا با استعلام از دانشگاه محل تحصیل دانشجو کد سخا را برای وی ارسال می‌کند.
وی با بیان اینکه دانشجویان پس از دریافت کد سخا می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و درخواست صدور گذرنامه را ثبت کنند، اظهار داشت: مدت زمان صدور گذرنامه درصورت تایید استعلام از سوی دانشگاه ۲ تا چهار روز است.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یادآور شد: دانشجویان بعد از دریافت گذرنامه می‌توانند به سایت سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کرده و پس از نام نویسی مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.
عاشوریان مقدم همچنین با تأکید بر اینکه غیبت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در ایام اربعین حسینی موجه می‌شود، تصریح کرد: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مساعدت و همراهی با دانشجویان این دانشگاه‌ها را به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی خواستار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار