خبرهای داغ:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیأت رئیسه و مسؤولین دانشگاه آزاد شاهرود+ تصاویر

در خوابگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ،جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیأت رئیسه و مسؤولین واحد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۰۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ هیأت رئیسه و مسؤولین دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دانشجویان خوابگاه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته دانشجو تدارک دیده شد، علاوه بر مسؤولین دانشگاه قریب به ۱۰۰ نفر از دانشجویان حضور داشتند که به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.
در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک ایام مبارک ولادت و هفته دانشجو ابراز کرد: وظیفه همه مسؤولان این است که فضای امن و آرام برای تحصیل شما دانشجویان فراهم کنند و در این راه همه مسؤولان باید پاسخگوی شما دانشجویان باشند.
در این نشست صمیمی مسؤولان، صحبت‌ها و دغدغه‌های دانشجویان را در مورد امکانات، محدودیت‌ها و مشکلاتشان در همه زمینه‌ها (آموزشی، پژوهشی، مالی، رفاهی و زندگی دانشجویی) استماع نمودند و فرصتی برای ارتباط بدون واسطه دانشجویان با مسؤولان و طرح مشکلات ایشان و درخواست رسیدگی به آن‌ها ایجاد شد.
در پایان مسؤولین دانشگاه در جهت حل مشکل دانشجویان و احقاق حقوق ایشان در چهارچوب قوانین دانشگاه قول مساعدت و رسیدگی دادند و جلسه با پذیرایی از دانشجویان پایان یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار